Is hoefhof in teuge goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alpaca22

Is hoefhof in teuge goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-19 20:52

Hoi ik ben meschien van plan om naar Pensionstal in teuge teverhuizen maar ik ben benieuwd wat andere mensen hier van vinden zoals is het er een beetje gezellig en zijn er ook jongens die paard rijden en zijn er ook mensen van mijn leeftijd (17) en wat over de acomedatie zelf

Anouk0804

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:55

Hoi! Toevallig zijn er stallen vrij bij het Hoefhof! We zijn een leuke pensionstalling waarbij het welzijn van de paarden voorop staat! Ze staan overdag buiten (nu lekker op de wei) en snachts binnen. Er zijn 2 rijbakken en een longeerbak/silo. Ook hebben we een wasplaats met warm water en een Springweide met materialen. :)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:56

Ik heb er jaren gestaan tot 4 jaar geleden was toen een super gezellige stal, veel recreatieve en lol met je knol ruiters. Een van de goedkopere stallen uit de omgeving, je moet zelf je stal uitmesten, en de paarden worden buiten gezet.

Maar hoe het nu 4 jaar later is heb ik geen idee van.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:07

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Alpaca22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-19 22:54

Anouk0804 schreef:
Hoi! Toevallig zijn er stallen vrij bij het Hoefhof! We zijn een leuke pensionstalling waarbij het welzijn van de paarden voorop staat! Ze staan overdag buiten (nu lekker op de wei) en snachts binnen. Er zijn 2 rijbakken en een longeerbak/silo. Ook hebben we een wasplaats met warm water en een Springweide met materialen. :)

En hoe zit het met het parkeren van een trailer kan dat ook en zitten hier kosten aan verbonden
En worden hier ook wedstrijden georganiseerd want ben wel een fanatieke wedstrijd ruiter

Anouk0804

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 23:01

Alpaca22 schreef:
Anouk0804 schreef:

En hoe zit het met het parkeren van een trailer kan dat ook en zitten hier kosten aan verbonden
En worden hier ook wedstrijden georganiseerd want ben wel een fanatieke wedstrijd ruiter

Trailer kan je op het terrein (volgens mij gratis) neerzetten. Er worden wel eens wedstrijddagen georganiseerd met niet mega vaak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding