Rijbaan de bilt / groenekan / maartensdijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NDESRTB

Rijbaan de bilt / groenekan / maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 14:13

Ik ben op zoek naar een locatie waar ik voor een uurtje (of twee) een rijbaan zou kunnen huren. Tenminste, als er iemand bij rijdt geen probleem.
Maar ik wil mijn instructrice van buitenaf mee kunnen nemen, zodat die mij dan een uurtje les kan geven daar.

Iemand suggesties?

Omgeving Bilthoven, Groenekan, Maartensdijk, De Bilt of eventueel richting Hollandsche Rading

Nb. De Kamphorst of Stal Prinsenburg lijkt mij niet ideaal, daar zal het wel weer erg druk denk ik...

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 14:18

Bij de noordhoeve (groenekan) kan dat volgensmij in overleg. Is een (vrij mulle) buitenbak.

Bij stal Griftenstein (de bilt) kan dit ook in overleg volgensmij. We hebben een buitenbak(met hindernissen), een 20x60 buitenbak en een 20x40 binnenbak.

Van andere stallen in Utrecht weet ik het niet.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 09:06

Stal Prinsenburg heeft idd die mogelijkheid. Niet uitgeprobeerd hoe druk het daar is.

Verder zitten er nog wat stalletjes op de Achterweteringseweg bij Westbroek waar dit mogelijk is.

Domino_2006

Re: Rijbaan de bilt / groenekan / maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 09:36

De Noordhoeve heeft een zware bak. Je zou ook bij Stal Boshuis kunnen informeren. Hebben twee bakken, waarvan er altijd wel 1 goed is.

MyChoice

Re: Rijbaan de bilt / groenekan / maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 09:46

Bij groenraven kan dat