Ervaringen akasha rijkunsten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vlinderelfje

Ervaringen akasha rijkunsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-19 11:22

Hallo allemaal,
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum als ik iets wilde weten of ergens mee zat. Ik heb lang geleden zelf een paar jaar paard gereden maar ben er toen mee gestopt en nu begint het weer te kriebelen. Ik ben nu 22 jaar en zoek dan wel een manege in de buurt van nijmegen die niet alleen gericht is op kinderen. Ik kwam uit bij de site van akasha rijkunsten en dat sprak me wel aan. Nu heb ik al heel lang niet meer gereden en wil ik alle basis dingen weer opnieuw "leren" is er iemand met ervaring bij akasha die mij kan vertellen hoe dat werkt met de eerste lessen en of ze ook gericht zijn op beginnende volwassenen. Ook vind ik het fijn dat die manege aan een bosrand zit maar gaan ze daar ook vaak het bos in?

fjordnina

Re: Ervaringen akasha rijkunsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 11:46

Hoe de manege precies functioneert weet ik niet. Wel heb ik zelf les gehad van iemand die de Akasha rijopleiding heeft gedaan i.c.m. centered riding.

Ik vind het een hele fijne manier van werken. Het is eerlijk en zoekend in je eigen lichaam naar de juiste afstelling zodat je het voor het paard mogelijk maakt om het gevraagde te gaan doen. Het is dus erg gericht op een goede basis om van daaruit verder te kunnen ontwikkelen.

Oehlala

Re: Ervaringen akasha rijkunsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 11:50

mag mij pb sturen