Ik heb een vraagje, is hier iemand die op stal de Hooipolder staat in Den Hoorn? Ik zou graag willen weten hoe duur de stallingskosten daar zijn per maand. Ik heb in oudere berichten gelezen dat het €190,- per maand was voor een paardenbox maar ik weet natuurlijk niet of dit veranderd is, dit zijn hele oude topics. Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat het in de zomer goedkoper is omdat ze dan op de wei gaan? Daarnaast ben hoor ik natuurlijk graag jullie ervaringen bij deze stal!
De rede dat ik het vraag via bokt en niet gewoon bel/mail/langs ga daar is omdat ik voorlopig nog niet op zoek ben naar een stal, ben alleen een beetje aan het oriënteren welke stallen er in de buurt zijn binnen mijn budget voor in de toekomst. Als jullie nog andere stallen kennen die rond de 15 minuten zijn van Wateringen dan hoor ik het ook graag!
Mijn eisen:
-Rond de €200,- per maand
-Rijbak aanwezig
-Goed bereikbaar met het OV (geen must)
-Goede uitrijmogelijkheden (geen must)
Alvast bedankt!
Hoe ervaarde je voor de rest de sfeer daar?
Van Nierop heet nu als het goed is stal de Johannahoeve als we het over dezelfde hebben (die stal vlakbij café de bonte haas) ik rij er alleen soms langs Maar ik zou ook echt niet weten of daar mensen in pension staan..