Perfecte stalling in Salland? (Holten/Deventer)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Perfecte stalling in Salland? (Holten/Deventer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:34

We zijn ondertussen rustig aan op zoek naar een fijn (all inclusive) plekje voor mijn paard omgeving Salland (beheerd door paardenmensen) waar de paarden veel buiten kunnen zijn, veel regelmaat is, goed voer (en onbeperkt hooi) gegeven wordt en waar er naast een binnenbak ook fijne buitenrijmogelijkheden zijn. Sgw hindernissen in de buurt is een plus.

Een vijf sterrenplekje dus.. Maar waar vind je zo'n plek?

Wie heeft er goede ideeën?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:07

Omgeving Holten/Rijssen heb ik ontdekt dat veel weilanden vaak te nat zijn en de paarden dus in de herfst en winter veel binnen staan. Uiteindelijk ben ik met mijn pony bij een boer gaan staan, en nu staat hij aan huis, en dat bevalt eigenlijk het beste. Voor zo'n stal als jij zoekt zou ik gewoon de maneges (snorrewind, stal de eik, goeie uitrijmogelijkheden en binnenbak) gaan kijken. Zover ik weet zitten er ook wat pensionstallingen in nieuw heeten en heeten, Nijland heet een van die volgensmij. In Holten buitengebied zit stal Vincent (?) volgensmij nog, en buitenhuis, maar ik weet niet of zij plekken verhuren. Succes met zoeken!

haffiefreak

Re: Perfecte stalling in Salland? (Holten/Deventer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:15

Ik weet niet of langnjan in Rijssen te doen is? Aan het bos, binnenbak, buitenbak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:41

lotthje schreef:
Omgeving Holten/Rijssen heb ik ontdekt dat veel weilanden vaak te nat zijn en de paarden dus in de herfst en winter veel binnen staan. Uiteindelijk ben ik met mijn pony bij een boer gaan staan, en nu staat hij aan huis, en dat bevalt eigenlijk het beste. Voor zo'n stal als jij zoekt zou ik gewoon de maneges (snorrewind, stal de eik, goeie uitrijmogelijkheden en binnenbak) gaan kijken. Zover ik weet zitten er ook wat pensionstallingen in nieuw heeten en heeten, Nijland heet een van die volgensmij. In Holten buitengebied zit stal Vincent (?) volgensmij nog, en buitenhuis, maar ik weet niet of zij plekken verhuren. Succes met zoeken!

Dank je wel! Ik heb die namen ook al eerder gehoord. Ik ga eens informeren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:44

haffiefreak schreef:
Ik weet niet of langnjan in Rijssen te doen is? Aan het bos, binnenbak, buitenbak.

Rijssen is te ver helaas.

Het zoekgebied ligt nu rondom Deventer, Bussloo, Holterberg.. (veel)weidegang en ruime stallen zijn het belangrijkst, daarna de faciliteiten (en gezellige mensen :) ).

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:54

aadburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:08

Jacobshoeve in Heeten misschien?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:24

Stal Olthuis in Nijverdal?