Goede instructrice / instructeur omgeving Betuwe / Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Birmaantje

Goede instructrice / instructeur omgeving Betuwe / Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-19 10:27

Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben maar ik ben op zoek naar een goede instructrice / instructeur in de omgeving Betuwe / Arnhem / Nijmegen / eventueel Ede / Lunteren. Ongeveer in een straal van 25 km vanaf Heteren die mij verder kan helpen om mij en mijn 5 jarige haflingerruin naar een hoger niveau te helpen. Ik heb afgelopen weekend een clinic gehad van Dinja van Liere en heb zulke fijne tips meegekregen. Ik zoek wel iemand die openstaat om een haflinger te trainen. :D Ik moet er wel kunnen trainen aangezien er bij ons op stal niemand van buitenaf mag komen om les te geven.
Laatst bijgewerkt door Birmaantje op 26-03-19 11:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:30

Sabina Vreeswijk van Passie voor Dressuur? Alleen is je zoekgebied wel erg ruim :P Sabina zit in Echteld, maar is wel echt gigantisch druk.

Kaitlyn

Re: Goede instructrice / instructeur omgeving Betuwe / Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:32

Je zoekgebied is echt gigantisch. :')
Waar sta je met je paard? Dat is makkelijker om gerichte tips te kunnen geven.

Ik ken namelijk instructeurs die bijvoorbeeld wel in Lunteren willen les geven, maar echt niet naar Arnhem/Nijmegen of de Betuwe gaan rijden. :=

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-19 10:32

Ghostattack schreef:
Sabina Vreeswijk van Passie voor Dressuur? Alleen is je zoekgebied wel erg ruim :P Sabina zit in Echteld, maar is wel echt gigantisch druk.

Dank je, ga eens googlen. Klopt zoekgebied is wat ruim maar is zo moeilijk om instructrice / instructeur te vinden. Dit is in een straal van 30 km dus prima te doen.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-19 10:33

Kaitlyn schreef:
Je zoekgebied is echt gigantisch. :')
Waar sta je met je paard? Dat is makkelijker om gerichte tips te kunnen geven.

Ik ken namelijk instructeurs die bijvoorbeeld wel in Lunteren willen les geven, maar echt niet naar Arnhem/Nijmegen of de Betuwe gaan rijden. :=

ik sta in Heteren Betuwe dus Arnhem / Nijmegen is rond de 25 km

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 10:55

Ik les bij Nynke Mulder in Lunteren. Heb bij haar ook met mijn haflinger gereden en enorm veel geleerd.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:00

Johan van Sommeren uit Zoelen. Zeer gedreven, ervaren en deskundig.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:26

Ik weet wel een hele goede instructeur die je super zal kunnen helpen, maar hij komt aan huis. bokker amanda haalt hem elke 4-5 weken deze kant op. Heteren past best op de route. je zult alleen zelf een bak moeten vinden om te kunnen rijden dan. Je kunt ook lessen op de stal van bokker amanda, dat ligt in De Steeg. (ongeveer een half uurtje vanaf heteren, via de dijk bijna rechtuit door blijven rijden.

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:47

Nicky1963 schreef:
Johan van Sommeren uit Zoelen. Zeer gedreven, ervaren en deskundig.

Zeker een goede! Hij moet wel bij jou en je paard passen en jij bij hem. Ik heb bij hem met 2 paarden gelesd, waarvan één supertalentvol en de ander wat minder. Met de talentvolle ging het super, maar met degene met minder aanleg was het echt een mismatch. Dat kan. Ik vraag me af of hij haflingers aanneemt, tenzij je echt hoge ambities hebt.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-19 13:59

EmptyWords schreef:
Ik weet wel een hele goede instructeur die je super zal kunnen helpen, maar hij komt aan huis. bokker amanda haalt hem elke 4-5 weken deze kant op. Heteren past best op de route. je zult alleen zelf een bak moeten vinden om te kunnen rijden dan. Je kunt ook lessen op de stal van bokker amanda, dat ligt in De Steeg. (ongeveer een half uurtje vanaf heteren, via de dijk bijna rechtuit door blijven rijden.

ik heb je pbtje gestuurd :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 14:07

PB terug

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:20

EmptyWords schreef:

Mocht je mee willen lessen, hij komt 6 april weer.
Ik heb zelf ook een haflinger en hij is zeer bekend met het ras (heeft zelf ook een haflinger gehad).
Wil je meer info en/of meedoen, laat maar weten :j

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:28

Henri jacobsen?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:43

Beekbergen is net wat aan de buitenkant van je zoekgebied, alhoewel het volgens mij niet verder weg is dan bv Lunteren.
http://www.anneveenstra.com/instructie-coaching/
Ik heb nu een half jaar les van Anne Veenstra met mijn haflinger en ik ben erg over haar manier van lesgeven te spreken.
Met een paar heel kleine aanwijzingen merk ik zoveel verschil in hoe mijn haflinger loopt.

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:47

Toen ik bij Arnhem in de buurt woonde heb ik altijd les gehad van Judith Bunt, zij geeft ook op locatie les. Ik weet niet zeker of ze nog plek heeft maar heb haar altijd een hele fijne instructrice gevonden :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:54

Rose123 schreef:
Toen ik bij Arnhem in de buurt woonde heb ik altijd les gehad van Judith Bunt, zij geeft ook op locatie les. Ik weet niet zeker of ze nog plek heeft maar heb haar altijd een hele fijne instructrice gevonden :)

Heb altijd bij de veldrijders bij haar gelest. Indd heel fijn zeker een aanrader.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-19 09:38

Rose123 schreef:

Dank je wel ga eens googlen. :)
nouklime schreef:
Henri jacobsen?

bedankt ga eens kijken of het iets voor mij zou kunnen zijn maar denk net te ver weg.

EmptyWords schreef:
PB terug

dank je :)

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-19 09:39

Amanda schreef:
EmptyWords schreef:

Mocht je mee willen lessen, hij komt 6 april weer.
Ik heb zelf ook een haflinger en hij is zeer bekend met het ras (heeft zelf ook een haflinger gehad).
Wil je meer info en/of meedoen, laat maar weten :j

Ga eens googlen of het iets voor mij zou kunnen zijn maar ben geen westernruiter. :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 09:51

ik ook niet hoor. hij geeft ook les aan lichte tour bijvoorbeeld. hij kijkt naar paard en ruiter, niet naar discipline