Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ghostattack schreef:Sabina Vreeswijk van Passie voor Dressuur? Alleen is je zoekgebied wel erg ruimSabina zit in Echteld, maar is wel echt gigantisch druk.
Kaitlyn schreef:Je zoekgebied is echt gigantisch.
Waar sta je met je paard? Dat is makkelijker om gerichte tips te kunnen geven.
Ik ken namelijk instructeurs die bijvoorbeeld wel in Lunteren willen les geven, maar echt niet naar Arnhem/Nijmegen of de Betuwe gaan rijden.
Nicky1963 schreef:Johan van Sommeren uit Zoelen. Zeer gedreven, ervaren en deskundig.
EmptyWords schreef:Ik weet wel een hele goede instructeur die je super zal kunnen helpen, maar hij komt aan huis. bokker amanda haalt hem elke 4-5 weken deze kant op. Heteren past best op de route. je zult alleen zelf een bak moeten vinden om te kunnen rijden dan. Je kunt ook lessen op de stal van bokker amanda, dat ligt in De Steeg. (ongeveer een half uurtje vanaf heteren, via de dijk bijna rechtuit door blijven rijden.
EmptyWords schreef:Ik weet wel een hele goede instructeur die je super zal kunnen helpen, maar hij komt aan huis. bokker amanda haalt hem elke 4-5 weken deze kant op. Heteren past best op de route. je zult alleen zelf een bak moeten vinden om te kunnen rijden dan. Je kunt ook lessen op de stal van bokker amanda, dat ligt in De Steeg. (ongeveer een half uurtje vanaf heteren, via de dijk bijna rechtuit door blijven rijden.
Rose123 schreef:Toen ik bij Arnhem in de buurt woonde heb ik altijd les gehad van Judith Bunt, zij geeft ook op locatie les. Ik weet niet zeker of ze nog plek heeft maar heb haar altijd een hele fijne instructrice gevonden
Rose123 schreef:Toen ik bij Arnhem in de buurt woonde heb ik altijd les gehad van Judith Bunt, zij geeft ook op locatie les. Ik weet niet zeker of ze nog plek heeft maar heb haar altijd een hele fijne instructrice gevonden
nouklime schreef:Henri jacobsen?
EmptyWords schreef:PB terug
Amanda schreef:EmptyWords schreef:Ik weet wel een hele goede instructeur die je super zal kunnen helpen, maar hij komt aan huis. bokker amanda haalt hem elke 4-5 weken deze kant op. Heteren past best op de route. je zult alleen zelf een bak moeten vinden om te kunnen rijden dan. Je kunt ook lessen op de stal van bokker amanda, dat ligt in De Steeg. (ongeveer een half uurtje vanaf heteren, via de dijk bijna rechtuit door blijven rijden.
Mocht je mee willen lessen, hij komt 6 april weer.
Ik heb zelf ook een haflinger en hij is zeer bekend met het ras (heeft zelf ook een haflinger gehad).
Wil je meer info en/of meedoen, laat maar weten