Goede paardrijlessen omgeving Amersfoort

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95Jarig

Goede paardrijlessen omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 13:00

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een verzorgpaard. Helaas beschik ik niet over een rijbewijs en woon ik midden in Amersfoort. Er zijn dus ook niet zo heel veel optie's om een bijrijdpaard te vinden.
Toevallig heb ik eergister proefgereden bij een bijrijdpaardje. Maar omdat er nog meer mensen kwamen kijken schat ik de kans dat ik het wordt klein.
Ik mis het paardrijden ontzettend. Heb al 10 jaar ervaring (eigen paarden gehad) en thuis hebben we zelf een paardenbedrijf. Helaas is dit te ver om dit dagelijks te reizen met het OV.

Aangezien de kans op een bijrijdpaard in Amersfoort erg klein is ben ik maar opzoek naar een stal waar ik 1x in de week of 1x in de 2 weken een dressuurles kan volgen. Ik ken de dressuurbasis prima. Ik zoek dus wel een manege/stal waar ik echt nog uitdaging in kan vinden en waar je niet zomaar alleen rondjes in de bak aan het rijden bent.

Weet iemand van jullie een goede manege in de buurt waar ook echt les gegeven wordt waar je als gevorderde dressuurruiter nog wat aan hebt? Omdat ik mentaal zelf nogal in een dipje zit is paardrijden voor mij echt een uitje en merk ik echt dat ik mij er beter door voel en een stuk opgewekter ben.

Iemand misschien een idee? :D