Unieke plek voor Uniek paard gezocht - Amsterdam / Hilversum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paard_20

Unieke plek voor Uniek paard gezocht - Amsterdam / Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 00:42

Lieve paarden en stal eigenaren, wie o wie heeft de gouden tip/plaats?

In het kort: Innie is een ruin, mensgericht, 1.61 en respectvol. Wat is belangrijk voor Innie: veel hooi (onbeperkt/of net mogelijk) en veel beweging weiland & (gezamenlijke) grote paddock.

Onze voorkeur rustige stal waar er ruimte en oog is voor het paard, graag hooi gevoerd (geen voordroog) en stro als bodembedekking. De sfeer op stal is voor ons erg belangrijk, ik beteken graag wat voor een ander. Max 15 tot 30 min vanaf Amsterdam Zuidoost, voorkeur de kant van Weesp, 't Gooi maar Amstelveen/Vinkeveen ook leuk! Ook de kant op van Amsterdam-Noord, Landsmeer enz. mogelijk.

We houden van het bos/buiten rijden (dit op korte loop afstand een pre), dressuur en freestyle! Een goede buiten bak vereist met licht, binnen bak (in de buurt) is pre en een bos/hei om de hoek is daarom onze ultieme plek! Meehelpen geen probleem maar als de basis (binnen en buiten / mesten) gedaan kan worden (tegen meer prijs) geeft dat wel rust. Prijs tussen de 160 en 360 euro (evt. zomer/winter tarief?). Graag in de nacht op stal.

Sta jij op deze plek, heb jij zelf deze plek of zoek je nog maatje om je paardje gezelschap te houden of zodat hij niet alleen is als er paarden weg gaan? Beloning voor de gouden tip voor paard en ruiter!!

Alvast bedankt bokkers!

Groetjes Elise

Abiola

Re: Unieke plek voor Uniek paard gezocht - Amsterdam / Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 00:50

Calente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 03:57

Stal Swagerman? Zit in Waverveen, gezellige stal en voldoet redelijk aan je eisen volgens mij :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 07:18

Kijk eens in Eemnes, daar zitten diverse stallen die aan je eisen voldoen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:00

Ik ben al ruim 8jr op zoek naar een dergelijke stal maar ik ben bang dat ik je moet teleurstellen want ik heb nog niks gevonden wat enkel nog maar in de buurt komt. :+

paard_20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-19 10:11

_Nelleke_ schreef:
Ik ben al ruim 8jr op zoek naar een dergelijke stal maar ik ben bang dat ik je moet teleurstellen want ik heb nog niks gevonden wat enkel nog maar in de buurt komt. :+

Hahah tjaa spelt in een hooiberg maar ik ben nog steeds positief :D

paard_20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-19 10:12

Abiola schreef:
[ED] Pensionstalling amsterdam?
Kijk hier eens, daar staan een hoop stallen in de regio Amsterdam.

Jaa dankjewel hier kijk ik vaak in tot nu toe geen succes :)

paard_20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-19 10:15

Calente schreef:
Stal Swagerman? Zit in Waverveen, gezellige stal en voldoet redelijk aan je eisen volgens mij :)

Dankjewel wat lief van je :) ik zoek alleen een stal waar hij in de nacht eel binnen staat :)

paard_20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-19 10:17

Sim schreef:
Kijk eens in Eemnes, daar zitten diverse stallen die aan je eisen voldoen.

Dankjewel voor je tip! Ja er zitten er inderdaad erg veel toch blijkt het nog vrij lastig qua hooi en aantal voerbeurten! Mocht je specifieke namen hebben hoor ik het graag :)

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 10:32

Wij zitten net iets te ver voor jou denk ik (aan de rand van Utrecht, tegenover de Uithof/ sciencepark), ruiterroutes zijn hier niet optimaal helaas (eerst een stukje langs een weg). Paarden lopen bij ons wel het hele jaar de hele dag in grote paddocks buiten (met goed ruwvoer en schuilmogelijkheid), worden buiten en binnen gezet, staan s nachts op stro, stallen worden gemest.

Calente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 16:12

paard_20 schreef:
Calente schreef:

Dankjewel wat lief van je :) ik zoek alleen een stal waar hij in de nacht eel binnen staat :)

Voor zover ik weet gaan ze daar 's nachts op stal, je zou Joyce anders even een berichtje moeten sturen ;)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 16:33

Is Soest te ver? Ik sta op deze plek namelijk.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:36

Calente schreef:

Geen bos in de buurt

JoyceS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 18:17

Beetje late reactie maar ze kunnen bij ons (stal Swagerman) snachts gewoon op stal. Maaar geen bos in de buurt ! Wel kan je lekker rondje door de polder maken. Of natuurlijk met de trailer naar het bos.