Gezocht: stalling en weidegang aan huis (overijssel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ruiter1997

Gezocht: stalling en weidegang aan huis (overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 00:14

Ik ben op zoek naar stalling en weidegang aan huis. Liefst waarbij het paard dagelijks de wei op kan en snachts op stal komt te staan. Maar waar ze ook gevoerd kan worden (brok/hooi). Eventueel in de zomer 24/7 hele dag buiten. Met andere weidemaatjes zou ook zeker fijn zijn, mag ook 1 paardje/pony zijn.

Ik zoek geen pensionstal/manege, aangezien het voor een draagmerrie is. Een rijbak, stapmolen en dergelijke zijn dus in principe niet nodig (waar je vaak juist voor betaald bij een pensionstal/manege).
Zelf de stal uitmesten van de stal en helpen waar nodig vind ik geen probleem. Als het paard in de wei zou kunnen worden gezet, er weer uitgehaald worden en gevoerd zou kunnen worden dan zou dat heel fijn zijn.

De merrie zal twee maand voor de bevalling overgeplaatst worden naar een geboortebegeleidingsstal waar het veulen geboren zal gaan worden. Dus daar zal u verder geen hinder van ondervinden.

Ik zoek in de omgeving van Enschede, Hengelo, Oldenzaal, De Lutte, Rossum, Weerselo, Lonneker etc.
Mocht u toevallig een plekje vrij hebben of bent u nog op zoek naar een weidemaatje, stuur mij dan even een pb'tje. Ook bij vragen kunt u mij gerust een pb'tje sturen.