moonsher schreef:Ja dat is wel een goeie van jou. Ik heb zaterdag een afspraak bij aa noord heten ze volgens mij in zoetermeer en in Berkel op de noordersingel die heb ik via Mp en dan heb ik nog een afspraak bij parkzicht in nieuwekerk aan de ijsel via internet verder heb ik nog geen reacties terug. Dus de tip van rondrijden en aanbellen ga ik ook toepassen en dan wil naar waddinxveen en moerkapelle denk ik en dat gaat me eerste paardenrondrijs door Zuidholland worden. Dan wil ik een andere dag nog xsensibel d’r lijstje afwerken (zal vriendlief leuk vinden al die paarden dagen) ik wil jullie trouwens ook allemaal super bedanken voor de reacties en het meedenken ik heb er echt super veel aan. ❤️
Dat is gok ik Nico? Paarden staan daar met grote getallen op een postzegeltje, het is een grote modderbende en de bak is vaker niet dan wel te rijden. Paarden staan deels in containers, waar de wind en regen in slaan. De andere stallen staan de ‘vrienden van’ in zegmaar. En geen uitrijmogelijkheden. Veel vriendjespolitiek en als je iets vraagt of iets je niet bevalt kan je oprotten.
Ook bij Noord Aa is de bak vaker niet dan wel te rijden en de stallen zijn erg klein en niet goed geventileerd.
Je kan er wel naar buiten, maar is erg beperkt.
De plekken die je gaat bezoeken zijn wel een van de goedkopere, maar niet paardvriendelijke plekken imo. Dan kan je beter kijken bij Duynisveld(pijnacker), four star stables(leidschendam), olsthoorn stables(schipluiden) of FairtoHorses(Bleiswijk). Wel duurder, maar hoort ook we een beetje bij paardhouden in deze omgeving ben ik bang..