Waar zadel inruilen voor geld?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tova

Waar zadel inruilen voor geld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 18:42

Ik heb een Rossner dressuurzadel in de schuur liggen maar geen paard meer om te rijden. Het zadel ligt aardig in de weg dus wil hem nu eigenlijk wel weg hebben.

Bij welke ruitersportzaak in omgeving Doetinchem/ Arnhem, eventueel Nijmegen kan ik mijn zadel inruilen voor geld?

Ik zag op de site van de Divoza dat je tegoed bonnen krijgt, hierdoor valt Divoza voor mij af.

filly

Re: Waar zadel inruilen voor geld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 18:43

Waarom niet op marktplaats zetten? Misschien kan een zadelmaker wat voor je betekenen?

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 18:45

Ik denk dat je verkopen bedoeld, :+ , inderdaad via marktplaats, bokt markt, misschien iemand in je omgeving voor een leuk prijsje? Inderdaad zadelmakers die nog wat zoeken.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 18:52

Ik denk dat op de boktmarkt/fb zetten met een lage prijs erbij het makkelijkst en het snelt is. Bij een zadelmaker/winkel zul je er ook niet veel voor krijgen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 18:54

Anastasia24 schreef:
Ik denk dat je verkopen bedoeld, :+

_O- _O-

Maar ik begrijp je wel hoor, vaak is het makkelijker een zadel te verkopen aan iemand die het door wil verkopen (en je dus geen gezeik hebt met passen en weer terug krijgen etc), dan maar wat minder geld ervoor. Kan je helaas niet helpen met een adres.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 19:00

filly schreef:
Waarom niet op marktplaats zetten? Misschien kan een zadelmaker wat voor je betekenen?

Bij marktplaats moet je toch betalen om je zadel erop te zetten?

Anastasia24 schreef:
Ik denk dat je verkopen bedoeld, :+ , inderdaad via marktplaats, bokt markt, misschien iemand in je omgeving voor een leuk prijsje? Inderdaad zadelmakers die nog wat zoeken.

Dat ja :+

GamblersCup schreef:
Anastasia24 schreef:
Ik denk dat je verkopen bedoeld, :+

_O- _O-

Maar ik begrijp je wel hoor, vaak is het makkelijker een zadel te verkopen aan iemand die het door wil verkopen (en je dus geen gezeik hebt met passen en weer terug krijgen etc), dan maar wat minder geld ervoor. Kan je helaas niet helpen met een adres.

Dat is ook de reden, heb geen zin in dat gezeik.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 19:01

Dat kun je toch gewoon in de advertentie zetten? Ik heb zadels tot nu altijd met de post verstuurd na verkoop. Ideaal.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 19:06