Om het lange verhaal kort te houden, ivm een blessure van mijn ene paard zoek ik waarschijnlijk een nieuwe stal voor mijn beide paarden. En wel in een regio waar ik tot op heden niet bekend ben.
Mijn ene paard moet óf lang op rust, óf met vervroegd pensioen, dat hoor ik maandag op de kliniek. Omdat ik ze niet uit elkaar wil halen, zoek ik voor beide paarden een plekje waar ze ruimte hebben, paard kunnen zijn, maar waar degene die niet op rust hoeft ook gewoon in het bos of op het strand gereden kan worden.
Ik zoek een plek zo'n 30 minuten maximaal vanaf Schiphol, voorkeur voor het strand. En nu komt het, geen grote stal / manege ivm rust. Nu vraag ik mij dus af waar ik moet beginnen met zoeken? Via marktplaats en de boktmarkt kan ik nog niets vinden, dus mijn plan was eigenlijk om maar gewoon te gaan rijden en bij mensen aan te bellen als ik paarden zie. Maar waar?
Voorkeur heeft het strand/waterleidingduinen, dus wie heeft er tips waar ik kan beginnen met zoeken?
*advertentie op de boktmarkt plaats ik ook, ik wil hier vooral info waar ik kan beginnen met mijn zoektocht naar de spreekwoordelijke speld in de hooiberg.
Bedankt voor je reactie! Op die Facebook pagina heen ik zojuist ook een bericht geplaatst. Bokt zal ik nog wel verder gaan uitpluizen. Tot nu toe vooral grote stallen gevonden en dat gaat hem niet worden helaas.