Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Macs schreef:Ik zou nog even verder sparen. Het zou zonde zijn dat je sieraad snel uit elkaar valt en je het verliest. Dat lijkt me met zo'n belangrijk aandenken echt niet leuk. Goedkoop is in de sieradenbranche geen succes. En deze aanbieders verpesten het ook deels voor de echte goudsmeden die lief en leed in hun werk stoppen, helaas..
Macs schreef:Ik zou nog even verder sparen. Het zou zonde zijn dat je sieraad snel uit elkaar valt en je het verliest. Dat lijkt me met zo'n belangrijk aandenken echt niet leuk. Goedkoop is in de sieradenbranche geen succes. En deze aanbieders verpesten het ook deels voor de echte goudsmeden die lief en leed in hun werk stoppen, helaas..
NadineBlabla schreef:Macs schreef:Ik zou nog even verder sparen. Het zou zonde zijn dat je sieraad snel uit elkaar valt en je het verliest. Dat lijkt me met zo'n belangrijk aandenken echt niet leuk. Goedkoop is in de sieradenbranche geen succes. En deze aanbieders verpesten het ook deels voor de echte goudsmeden die lief en leed in hun werk stoppen, helaas..
eens
Ik heb zelf een armband hiervan http://paardenhaarsieraad.nl
Het kost wat, maar de kwaliteit is ongelofelijk! Ik draag mijn sieraad elke dag en het ziet er nog als nieuw uit (inmiddels bijna 2 jaar oud)![]()
Succes!