Paard huren stal Jacobs?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

annemerel

Paard huren stal Jacobs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-19 22:24

Goede avond,

Ik zou graag een buitenrit maken met iemand die zelf geen eigen paard heeft. Ik neem mijn eigen paard dan wel mee en las dat stal Jacobs paarden verhuurt en op locatie brengt.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en een idee wat dit kost?

Groetjes Anne Merel

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 22:28

Misschien even de stal gewoon bellen morgen? Heb je alle recente info direct bij elkaar. Weet je ook zeker dat het de juiste info is.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Paard huren stal Jacobs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 22:40

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-19 22:53

Nabster schreef:
Misschien even de stal gewoon bellen morgen? Heb je alle recente info direct bij elkaar. Weet je ook zeker dat het de juiste info is.

Klopt helemaal hoor, maar dacht als mensen het zo al weten heb ik alvast een beeld!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 22:55

Ik ben vorig jaar met een aantal meiden van stal naar de Cantharel geweest en wij hebben paarden gehuurd bij Stal Jansen.

Waren brave paardjes, en zagen er goed verzorgd uit. Het tuig was wel wat minder en zat niet lekker hoorde ik. (ik had zelf mijn eigen paard mee, maar twee vriendinnen hadden gehuurd).

Ik weet niet meer wat het kostte, ik dacht toen 75 euro per person en daarvoor warden ze naar de cantarel gebracht en mochten we zo lang meenemen als we zelf wilden. Wij waren toen een uur of 3 het bos in geweest. Ik weet wel dat de prijs daarna flink omhoog is gegaan.

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-19 23:05

happy2014 schreef:
Ik ben vorig jaar met een aantal meiden van stal naar de Cantharel geweest en wij hebben paarden gehuurd bij Stal Jansen.

Waren brave paardjes, en zagen er goed verzorgd uit. Het tuig was wel wat minder en zat niet lekker hoorde ik. (ik had zelf mijn eigen paard mee, maar twee vriendinnen hadden gehuurd).

Ik weet niet meer wat het kostte, ik dacht toen 75 euro per person en daarvoor warden ze naar de cantarel gebracht en mochten we zo lang meenemen als we zelf wilden. Wij waren toen een uur of 3 het bos in geweest. Ik weet wel dat de prijs daarna flink omhoog is gegaan.

Bedankt voor je reactie!