Activiteiten zonder zadel

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annebelx_1

Activiteiten zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-19 11:16

Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje na te denken over mogelijke activiteiten zonder zadel. En nu ben ik benieuwt of jullie nog iedeeen hebben?

Mijn vriendin is binnenkort jarig en ik wil haar graag een cadeau geven om nooit te vergeten! We zijn beide helemaal gek van paarden en rijden al meerdere jaren.
Nou leek het me leuk om haar een cadeau te geven die past bij onze hobby, helaas wegens een blessure van mijn vriendin is rijden met zadel niet meer mogelijk.

Nou dacht ik zelf aan een buitenrit zonder zadel, met picknick of iets in die richting. Een western les wilde ze ook heel graag eens doen, maar ik zie dit niet voor me om zonder zadel te doen?
Helaas hebben we maar mogelijkheid tot 1 paard, en word het lastig om iets met zijn 2e te doen kwa rijden.

Nou vroeg ik me af of iemand nog iedeeen heeft, of weet waar je zoiets kan doen?
Alvast bedankt!

WendyLotte

Re: Activiteiten zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:53

Fotoshoot met aankleding en een hobby fotograaf die een beetje fantasie heeft

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 16:18

Westernles zonder zadel is lastig idd. Maar een wnzadel zit iets anders, misschien lukt dat haar wel? Wat is haar probleem als ik mag vragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 16:22

'Helaas hebben we maar mogelijkheid tot 1 paard, en word het lastig om iets met zijn 2e te doen kwa rijden.' Heb je een eigen paard o.i.d.?

Wat ook zou kunnen is ergens een mentocht regelen, lekker naar buiten, picknick mee, en samen met de menner een mooie rit maken :)

wHoogendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 16:47

Kun je haar geen grondwerk les geven? Met grondwerk is heel veelzijdig en versterkt de band met je paard. Genoeg mensen te vinden die hier les in geven :)

Annebelx_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-19 18:15

Bubblewrap schreef:
'Helaas hebben we maar mogelijkheid tot 1 paard, en word het lastig om iets met zijn 2e te doen kwa rijden.' Heb je een eigen paard o.i.d.?

Wat ook zou kunnen is ergens een mentocht regelen, lekker naar buiten, picknick mee, en samen met de menner een mooie rit maken :)

Ik heb een bijrijdpaard, waarmee veel mogelijk is. Natuurlijk gaat wel alles in overleg met de eigenaar.
Mentocht is een leuk idee, ik ga er eens naar kijken, bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie