Ik ben onlangs verhuisd naar midden NL (Utrechtse heuvelrug) en ben benieuwd naar tips voor goede, betrouwbare adressen voor trailercheck (ifor williams) en evt. reparaties.
mijn trailer(in belgie,zelfs tegen de franse grens),komt ook van Van der horst. ook hier echt enkel positieve ervaringen,heel betrouwbaar en eerlijke mensen!
Jet
Geplaatst: 05-02-19 17:29
https://www.heeja.nl/ , Heeja zit in Uddel ( voorheen was dat in Garderen), maar die verkopen zelf geen Ifor Williams. Ik verwacht wel dat zij jouw trailer in onderhoud kunnen nemen hoor.
Ik zou trouwens zelf wel kiezen voor een bedrijf dat paardentrailers verkoopt/onderhoudt en niet zomaar een aanhangerbedrijf.
Zelf ook nog in dubio waar ik mijn trailer heen breng binnenkort. Ook een iforwilliams in dezelfde omgeving. Ik neig naar Kraaij of Zuidzijde.
Jet
Geplaatst: 05-02-19 21:27
Even gekeken, maar Zuidzijde in Goudriaan zit ook zo'n 45 minuten bij Maarsbergen vandaan. Uddel is iets dichterbij qua reistijd, maar of die 10 minuten het nou doen...
Sabje10
Geplaatst: 05-02-19 21:46
Hier ook goede ervaring met Zuidzijde, breng hem daar ieder jaar voor zijn beurt.
Ik ben bij HBL trading in Lunteren geweest. Officiële Ifor dealer en BOVAG aanhanger erkend. Vond dat ze erg probeerden me een nieuwe aan te smeren, maar verder prima.
Kraaij in Nijkerk, ik ben daar erg goed geholpen. Ik kwam voor enkel een kapotte gasveer in de klep, maar ze hebben gelijk mijn hele trailer nagelopen, wat dingetjes aangepast die toch wel handig waren. De veer die ik nodig had was niet op voorraad, hebben ze tijdelijk een andere geplaatst zodat ik toch op pad kon.
Vd Horst geen goede ervaring mee. Super warrig, onduidelijk wat er precies gedaan is, dingen doen die niet afgesproken (en ook niet noodzakelijk) waren..
Wij gaan in Utrecht naar Ko vd Berg (ook Bovag), maar denk dat je dichterbij inmiddels ook wel tips gehad hebt.
Dan ben ik benieuwd wat jullie voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt betalen bij deze bedrijven. Ik laat mijn Ifor Williams jaarlijks nakijken maar ik vind het best prijzig.