Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Molfre schreef:Qua faciliteiten hebben we niet veel nodig, er moet wel in de zomer 24/7 weidegang mogelijk zijn en mijn budget is maximaal €400 samen. (op dit moment sta ik voor minder)
Duplo schreef:In Maartensdijk is volgens mij een plek waar alleen IJslanders staan 24/7 buiten
Mloes schreef:Duplo schreef:In Maartensdijk is volgens mij een plek waar alleen IJslanders staan 24/7 buiten
Klopt, vriendin van mij staat daar met haar ijslander. Zitten wel altijd vol geloof ik.
Vriendin d'r boktnaam is myrthej, misschien kan je haar eens een berichtje sturen?
Richting Hollandsche Rading is wel vaak wat te vinden, maar dat zal wat te ver worden denk ik?
Hilary schreef:Hebben die nog pension dan? Dacht van niet, eerlijk gezegd. Betwijfel of ze er überhaupt nog wonen.
Molfre schreef:Groeneveld ha ik ook bekijken!
FCSA schreef:Dit misschien iets? https://www.greentopskennel.nl/pensions ... ijslander/
flappie28 schreef:
Domino_2006 schreef:Groenekan, Bilthoven, Zeist en Houten aan de kant van Nieuwegein/Utrecht vallen met dit budget helaas al af. Voor mijn pony betaal ik bij de meeste stalen al tussen de 300 en de 450 euro. In PB kan ik je zeggen welke stallen dat zijn (mocht je een stal in deze plaatsen op het oog hebben kun je ook in pb. vragen naar ervaring heb helaas genoeg ervaring)