Vanaf september zal ik in Nijmegen gaan wonen/studeren/werken
. Voor mijn pony ben ik opzoek naar een stalling (groot of kleinschalig maakt niet uit). Het betreft een merrie van ongeveer 1,40 m hoog. Ik rijd zelf op het moment alleen recreatief, dus het hoeft allemaal niet heel ingewikkeld
Eisen:
24/7 buiten, liefst het hele jaar rond ('s winters in de nacht op stal valt te overwegen).
Buitenbak, en/of goede buitenrij mogelijkheden
Niet alleen op de wei
Genoeg ruwvoer etc
Het liefst niet te ver van het Radboud, zodat ik kan fietsen en anders goede verbinding met de bus.
Budget hangt af van de prijs-kwaliteit verhouding
Brand maar los
had best hoge verwachtingen van die stal. Maar nadat ik mijn paard aantrof in de wei met een dik been en wond was ik niet meer zo blij. Staleigenaresse opgebeld en die kwam kijken. Die vond dat ik me aanstelde. Uuh pardon.. paard opgeladen naar de kliniek , röntgenfoto’s laten maken. Gelukkig bleek het niet heel ernstig. Maar heeft wel week op de kliniek gestaan voor wondverzorging en lasertherapie. Staleigenaresse opgebeld en die kon geen stukje wei afzetten voor revalidatie. Ik heb daarna vanuit de kliniek een andere stal gezocht en ben niet meer teruggegaan naar het Lagewald.
en hoop aan het einde van dit jaar daar terecht te kunnen. Verder heb ik via marktplaats nog wat particuliere plekjes als plan B (voornamelijk wei+schuilstal doe-het-zelf), maar ik weet niet hoe ik qua tijd straks zit met studeren of ik echt 2x per dag zelf kan gaan voeren enzo