Super goede fotograaf voor afscheidshoot?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Super goede fotograaf voor afscheidshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 00:35

Aangezien ik met heel heel veel pijn in mijn hart mijn merrie te koop ga zetten. En ik niet weet hoelang het gaat duren. Ben ik me alvast aan het oriënteren voor een afscheidsshoot.

Voorheen enorme vele fotoshoots gehad. Maar deze moet perfect zijn.

Stiekem hoop ik van het voorjaar aangezien we water op loopafstand hebben, leek me dat heel erg leuk!

Wie kan me helpen? :)

Mariett
Blogger

Re: Super goede fotograaf voor afscheidshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:38

Ligt er een beetje aan, welke stijl vind je mooi, in welke omgeving is het? En heb je een budget?

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:39

Ik heb 2 jaar geleden mijn merrie in moeten laten slapen en heb toen foto’s laten maken door https://www.lisadijk.com
Echt een aanrader! Wel vrij prijzig, maar het is het meer dan waard!
Laatst bijgewerkt door Dooortje op 20-01-19 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:41

100% Nikki de kerf, al meerdere shoots gehad bij haar en de foto's komen er altijd perfect (zoals ik het me voorstelde) uit! Kwaliteit is echt prachtig en haar stijl ook. Daarbij is het ook nog eens een superlieve meid.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:41

Nikki de Kerf maakt hele mooie foto's, net als Mihn Dan Vu maar laatstgenoemde fotografeert denk ik alleen in de zomer ivm haar studie..
Equigeniek vind ik ook heeeeeele toffe foto's maken, maar weet niet of dat je stijl is en waar je aan denkt qua afscheidsshoot.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 00:44

Ik vind voorjaar zomer altijd veel mooier als winter. Dan zijn de paardeb eb alles altijd op zijn mooist!

Kwam laatst een topic tegen, en vond dit suuuper mooi,maar helaas ben ik geen jurken mens! :(

Stijl is helaas wat lastig. Omgeving is Nispen.

Dit is het topic. Vind de eerste foto qua filter(?) Werkelijk prachtig!

Patt @ [ITP] "Sometimes, all you need is a little magic"

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 00:46

Afbeelding

Zoiets straalt de liefde echt vanaf vibd ik! Op de site ook van Nikki als je op paarden drukt. Dromige filter heerlijk <3

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:47

Denk dat Nikki dan inderdaad goed bij je wensen past!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:50

Focussed Fotografie van Anniek van Schaik :j

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:52

Nikki de Kerf, en anders Juliette Fotografie. Allebei een goede aanrader. Juliette is misschien wat duurder, maar daar zijn de foto’s zeer zeker naar. :j.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 00:57

Schrok even van de prijs. Maar als het het waard is. Langzaam geld opzij leggen valt het ook mee! :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 01:00

Ongetwijfeld minh dan vu.

En anders moet je eens kijken naar Jikke. Volgens mij gewoon Jikke fotografie hier op bokt. Ze heeft deze week nog een topic geopend, waanzinnig.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 01:15

Nikki de Kerf, Mandy Roeting, Minh dan Vu.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 01:19

Duality schreef:
100% Nikki de kerf, al meerdere shoots gehad bij haar en de foto's komen er altijd perfect (zoals ik het me voorstelde) uit! Kwaliteit is echt prachtig en haar stijl ook. Daarbij is het ook nog eens een superlieve meid.

Eens, echter heb ik na de afscheidsshoot van mijn merrie nooit meer wat van haar gehoord. Ook niks betaald hoor, maar ik vond het toch niet zo netjes (wat is de reden dat ik niks hoor, zijn er geen foto’s gelukt?? Lijkt me sterk en alsnog, laat het even weten!). Zou daarom niet zo snel meer bij haar boeken.
Heb haar wel een mail gestuurd paar maanden geleden maar die kreeg ik terug, erg vreemd.

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 01:27

Worden al veel goede namen genoemd hier in het topic, kijk vooral goed naar of de sfeer in de foto's van de fotograaf je aanspreekt. Goede fotografen zijn wat duurder, maar dat is natuurlijk niet voor niks =) en uiteraard voor een herinnering voor het leven.

Ook mij mag je altijd een bericht sturen voor meer informatie of met andere vragen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 01:33

Autumnn schreef:
Duality schreef:

Eens, echter heb ik na de afscheidsshoot van mijn merrie nooit meer wat van haar gehoord. Ook niks betaald hoor, maar ik vond het toch niet zo netjes (wat is de reden dat ik niks hoor, zijn er geen foto’s gelukt?? Lijkt me sterk en alsnog, laat het even weten!). Zou daarom niet zo snel meer bij haar boeken.
Heb haar wel een mail gestuurd paar maanden geleden maar die kreeg ik terug, erg vreemd.

Wat raar! Dat is niks voor Nikki! Heb bij haar ook de laatste shoot van mij en mijn paard gedaan vorig jaar. Ze was zo lief en betrokken. En had de foto’s ook super snel. Daarna ook nog wel even contact gehad over hoe het nu ging. En nu soms nog contact maar dat gaat meer over fotografie.

Ik zou inderdaad ook zeggen Nikki de kerf. Minh neemt volgens mij alleen shoots in de vakanties aan. Want zij zit ook met school.
Maar kijk ook eens naar verhoeffotografie zij maakt ook echt prachtige foto’s.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 02:49

Banyu, veel sterkte gewenst hoe dan ook, niet makkelijk om je maatje te koop te moeten zetten. Je hebt al veel suggesties gehad van veel goede fotografen, en ik vind het lief dat ik meerdere keren genoemd ben. Weet dat ik in elk geval altijd graag tijd vrij maak om jullie mooi te vereeuwigen!

Autumnn schreef:
Duality schreef:

Gelukkig dat iemand me op dit topic wees, want dit vind ik natuurlijk ontzettend vervelend om te horen joh, dat was nooit de bedoeling! Maar ik begrijp je nu wel goed hoor. Ik moest even zoeken wie je was, maar denk dat we wel een misverstand hebben en dat ik daar zeker een aandeel in heb. Omdat we eigenlijk de reportage iets 'afgebroken' hebben (naar mijn idee) doordat je merrie erg druk was op de locatie, wist ik zelf niet zo goed wat je met de foto's wilde. Ik was ook bang dat het allemaal extra emotioneel was doordat de shoot misschien niet liep zoals verwacht. Omdat ik andersom nooit meer wat gehoord heb, per mail of Whatsapp (waar we telkens contact hadden) heb ik je inderdaad ook nooit gevraagd te betalen, omdat ik dacht dat het misschien voor jou een 'teleurstelling' of negatief gevoel was dat we de reportage niet helemaal afgemaakt hebben bij het meertje. Ik had het idee dat je misschien hierdoor liever niet de foto's wilde zien, en wilde er ook geen druk op zetten of een ongemakkelijk gevoel geven. Omdat ik zelf nooit meer een appje of mail heb gehad, bevestigde dat mijn idee daarover. Achteraf, nu ik dit lees, heb ik het verkeerd aangevoeld. Ik heb veel aannames gedaan als ik het zo terug lees. Dat spijt me, en natuurlijk stuur ik je met liefde nog de gelukte foto's (kostenloos) op. Ik stuur je uiteraard een privébericht.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:28

Bedankt Nikki, gelukkig hebben we het nu opgelost en uitgepraat. Nogmaals, ook fout van mijn kant want ik had er ook meer achteraan moeten gaan. Leerpuntje! Je bent een topper en hoe je het oplost is typerend voor jou, hoe je werkt en je aanpak. De foto’s die ik gezien heb zijn werkelijk waar prachtig en ik ben benieuwd naar de rest <3