Pensionstalling omgeving Gouda gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammetje_

Pensionstalling omgeving Gouda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-19 21:18

Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar stalling in de omgeving van het Gouda/Goudse hout/Groene hart/Reeuwijk. Met niet meer dan 20 minuten reistijd. Ik hoef geen luxe faciliteiten. Voor mij is weidegang het hele jaar door belangrijk met de mogelijkheid van paddock gebruik i.v.m. koliekgevoeligheid ten tijde van vol gras. Ze overeet zichzelf graag .

Mogelijkheid om volpension te staan heeft ook mijn voorkeur. Een rijbak zou heel fijn zijn. Daarnaast zou het super zijn wanneer er een mogelijkheid is om naar buiten te kunnen.

Prijskaartje moet uiteraard ook leuk blijven ☺️

Wie heeft er goede ervaringen/tips?

WietskeK

Re: Pensionstalling omgeving Gouda gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:27

Je hebt ruiterclub bloemendaal en de goudse manege maar die zijn erg duur vind ik zelf. In reeuwijk in de buurt van het reeuwijkse hout zit ook nog een stal, weet niet hoe duur het daar is. Verder weet ik het niet maar er zal vast nog meer zijn.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 10:03

Bedankt Wietske! Goudse manege word ik niet zo blij van (los van de prijs ☺️). We zoeken verder...

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:05

De stal naast de Mac in Bodegraven is ook een idee. Weetniet of ze een website hebben maar het was altijd stal peters geloof ik, of harkema-peters.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 10:09

Thnx itsmi daar sta ik inderdaad op de wachtlijst maar het is het net niet helemaal

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:11

Je hebt er ook nog 1 als je die parallelweg helemaal uitrijd langs de A12, zit er verderop ook nog 1. Kleinschalig. Weet de naam daar niet van...
Sowieso in de winter weidegang is zeldzaam in Bodegraven/Reeuwijk/Gouda. Paddocks dan wel weer haalbaar.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:28

Misschien de Veerstalhoeve? Staan ze ook niet jaarrond op de wei, maar wel ‘t langst van stallen die ik ken in omgeving Gouda.
Of My Stable in Stolwijk (op de Beijerscheweg, tussen Stolwijk en Gouda in), staan ze ook wel lang op de wei en hebben ze paddocks.