Ik ben op zoek naar stalling voor een van mijn paarden in de omgeving van Rotterdam. Liefst per direct/zo snel mogelijk.
Belangrijkste eis is dat er een gebied is waar je mooi buiten kunt rijden. Nu ken ik zelf alleen het bergse bos wat groot genoeg is, maar hier kan ik niet veel stallen vinden. Misschien weten jullie stallen in deze omgeving waar nog een plekje vrij is of andere gebieden waar je lekker buiten kunt rijden met je paard zonder met de trailer op pad te hoeven?
rien10
Geplaatst: 14-01-19 14:51
Welke faciliteiten zoek je in/bij een stal?
Manege Hillegersberg. Manege lansbergen. Stal huurman. Stal op de schiebroekse weg, achter gemeentehuis lansingerland. Ik weet ff niet hoe die stal heet. Iets in Kralingen en in het Kralingse bos rijden? Houd wel rekening met de aanleg van de snelweg door het bergse bos. Het bos staat de eerst komende jaren behoorlijk op zn kop.
Het hoeft niet luxe te zijn, als het maar veilig is voor de paarden en wel op basis van volpension ivm mijn werk. Een rijbak zou fijn zijn, maar is geen must. En bij voorkeur natuurlijk betaalbaar, maar dat is ook afhankelijk van de faciliteiten.
ClauH
Geplaatst: 14-01-19 14:58
Ik zag deze toevallig gisteren voorbij komen op marktplaats
Klopt daar zijn inmiddels uitloopboxen gerealiseerd en naar wat ik weet gaan ook de overige boxen vergroot worden.
cinniz123
Geplaatst: 14-01-19 16:55
Langs de rotte tegen de irenebrug aan(kant van terbregge) liggen ook een aantal pension stallen maar weet niet of ze vol pension zijn. Wollefoppenweg zit ook een stal weet alleen even zo gauw de naam niet.
Edit:stal Tamariva
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 14-01-19 17:44
Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.