menpark den hil

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

testes76

menpark den hil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 11:21

Iemand ervaring met menpark Den Hil in roosendaal? Ik denk erover om daar mijn tinker onder te brengen. Wil zelf dol graag leren mennen met hem *\o/*

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: menpark den hil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:11

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

YentlShots

Re: menpark den hil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:20

Mijn moeder heeft hier laatst een mencursus gedaan en gaat er nog geregeld mennen op het park met de mensen die ze daar heeft leren kennen. Ik ben toen ook bij de informatie avond over de cursus geweest en was er heel erg over te spreken! Kees van Tiggelen die dit allemaal regelt en de lessen ook geeft is een echte paardenman in hart en nieren, logisch nadenken, heel rustig handelen. Heeft ontzettend veel kennis en vind het ook heel erg leuk om dat met je te delen. Ze zijn heel verantwoord bezig met het mennen en hun cursisten. Op basis van hoe hij met zijn eigen paarden (hij heeft voornamelijk friezen volgens mij) omgaat zou ik mijn eigen paard daar zonder zorgen onder durven brengen. En niet onbelangrijk, het terrein wat ze hebben is echt prachtig, groot menpark op gras met heuvels, een waterbak en zo'n doolhof achtig idee waar je doorheen kan slalommen.