Gezocht pensionstalling Valkenswaard-Borkel- Bergeijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Figaro201

Gezocht pensionstalling Valkenswaard-Borkel- Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-19 15:24

Voor mijn fjord ben ik op zoek naar een pensionstalling, kleinschalig omgeving Valkenswaard/Borkel of Bergeijk

khirshanta

Re: Gezocht pensionstalling Valkenswaard-Borkel- Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:16

Omdat je waarschijnlijk meer en betere reacties krijgt op 'ervaringen en diensten', verhuis ik het topic daarnaartoe.

Welkom op Bokt overigens!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:17

Hallo TS, Wellicht kun je jouw bericht nog wat uitgebreider maken? Want wat zoek je bijvoorbeeld in een stalling?

* Wil je 24 uurs weidegang of is overdag buiten en in de nacht binnen ook genoeg?
* Wil je er een bak (binnen en/ of buiten) bij of juist de mogelijkheid tot in het bos rijden?
* Wil je een stal waar je alles zelf moet doen (mesten en voeren enzo) of juist een waar ze dat voor je doen?
* Welk bedrag aan stalgeld wil je max besteden?
Enzovoorts.

Allemaal dingen die meespelen in de keuze voor een stal. Wellicht kun je dit ook aangeven, dan is het voor mensen wat makkelijker om met je mee te denken.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:22

In Bergeijk heb je stal schone staan hele leuke mensen. Of de bergerhoeve maar das niet helemaal mijn ding. En tilburgs maar dat is vrij groot.

Is westerhoven, Eersel of luyksgestel ook een optie? En wat zijn precies je wensen?