Ponykamp begeleiders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mb123x

Ponykamp begeleiders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-19 21:19

Heee, wij gaan dit jaar niet op vakantie, en dat betekend dat ik EINDELIJK begeleider op ponykamp kan zijn, dit wil ik al heel lang.. en word in juli 16 jaar. Waar zijn jullie begeleiders geweest en zaten daar nog kosten aan, en rond welke tijd hebben jullie je opgegeven daarvoor? Mag door heel NL!

Kairos

Re: Ponykamp begeleiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 21:24

Voor de meeste kampen moet je geloof ik 18 zijn om ook echt ritten te begeleiden ivm verzekering, maar ik denk dat de meeste stallen je als gewone hulp wel zouden aannemen! Gewoon kijken wat je een leuke stal lijkt qua sfeer om zelf ook op kamp te gaan, waarschijnlijk is het dan ook super gezellig als begeleider daar :)

Dominique_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 21:37

Volgens mij moet je inderdaad 18 zijn voor de meeste kampen, hulpleiding is bij veel kampen wel een optie alleen krijg je hier meestal geen vergoeding voor.... als ik jou was zou ik gewoon kijken naar de locaties, sfeer en verhalen van anderen. Waarschijnlijk zal het toch wel heel leuk worden!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 23:00

Een vriendin van mij heeft het gedaan. Ze kreeg geen vergoeding en moest vooral opruimen en uitmesten. Vond ze geen succes helaas.

Mijn tip is om heel concreet uit te vragen wat je taken worden. Zodat je verwachtingen / wensen overeen komen met wat zij kunnen bieden.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 23:07

Ik begeleid ponykamp op mijn vaste manege, maar daar kan je als 16-jarige echt niet terecht hoor := er komen nog zat meiden van 16 naar ponykamp, die gaan niet willen luisteren naar iemand van dezelfde leeftijd.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 23:12

Ik heb op mijn veertiende al weleens een ponykamp begeleid samen met anderen en een volwassene als eindverantwoordelijke. Het was wel op de stal waar ik al werkte en ik kreeg niet betaald maar mocht wel zelf gratis op kamp week later. Had ik wel een jaar voor gewerkt daar. Ik zou het proberen als hulp maar denk dat betaald worden onrealistisch is. Maar kinderen die jonger zijn helpen kan allicht en je doet dan ervaring op voor later.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:59

ik begeleid ponykampen in Gasselte. niet veel rijden maar wel super gezellig met iedereen en natuurlijk doe je ook de minder leuke klusjes. aik ben 16 maar heb daar dus al eerder geholpen en ga dit jaar zeker terug :)