Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leptir schreef:Nu heb ik zelf wel gegoogled etc, maar dan komen echt de grote bedrijven naar boven, iets wat ik juist een beetje wil vermijden.
Mijn eisen:
Veilige plek,
weidegang zomers en swinters ook mogelijkheid tot buitengang (weiland of paddock) voor langer dan ene half uur.
Een rijbak is fijn tevens wat leuke uitrijmogelijkheden, maar dat lukt denk ik wel in die omgeving.
Niet zelf mesten en onbeperkt ruwvoer.
En uiteraard een gezellige club mensen EN uiteraard waar er plaats is
geen specifiek budget, al vind ik dat stalprijs wel naar waarde moet zijn
Leptir schreef:Leptir schreef:Nu heb ik zelf wel gegoogled etc, maar dan komen echt de grote bedrijven naar boven, iets wat ik juist een beetje wil vermijden.
Mijn eisen:
Veilige plek,
weidegang zomers en swinters ook mogelijkheid tot buitengang (weiland of paddock) voor langer dan ene half uur.
Een rijbak is fijn tevens wat leuke uitrijmogelijkheden, maar dat lukt denk ik wel in die omgeving.
Niet zelf mesten en onbeperkt ruwvoer.
En uiteraard een gezellige club mensen EN uiteraard waar er plaats is
geen specifiek budget, al vind ik dat stalprijs wel naar waarde moet zijn
Liefst ook ervaringen van mensen die er staan/stonden.
Ik ga komende week een rondje rijden in die buurt
Amanda schreef:In de Hoeksche Waard zijn nog wel wat opties die aan je eisen voldoen. En dat is goed aan te rijden vanuit Rdam Zuid/Rhoon/Barendrecht.
Leptir schreef:Amanda schreef:In de Hoeksche Waard zijn nog wel wat opties die aan je eisen voldoen. En dat is goed aan te rijden vanuit Rdam Zuid/Rhoon/Barendrecht.
Ik heb al iets gevonden, helaas niet in die omgeving.
Of het had geen weiland, of inderdaad de wachtlijst van heeeeeel lang.
Je zou bijna in die omgeving zelf iets opzetten, maar daar heb ik de tijd niet voor haha
Ik ga naar Hellevoet. Toch enige omgeving waar ze veel buiten komen
Dus MOD. Hij mag alweer geslote worden