informatie over groom/stalhulp

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

XeniaW

informatie over groom/stalhulp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-19 22:40

Beste bokkers,
Ik heb dit jaar mijn eindexamen vwo en wil daarna een tussenjaar doen. Het lijkt mij ontzettend leuk om een half jaar of een jaar te werken op een handelsstal of dressuurstal. Ik verzorg zelf 2 paarden waarvan ik er een opgeleid heb tot L niveau (tot nu toe). Mijn andere verzorgpaard is nu net 2 en als alles goed gaat mag ik haar over een klein jaartje gaan trainen. Verder heb ik geen ervaring met het zijn van een groom of werken op een goeie stal. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met deze (zo te noemen) ervaring op een goeie stal terecht te komen. Ook vroeg ik mij af of jullie goeie stallen weten waar ik eventueel kan werken of in ieder geval proberen contact mee op te nemen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Xenia

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Re: informatie over groom/stalhulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 22:45

Dit topoc hoort op school, studie en werk maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op zetten.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten