2 jaar geleden heb ik het ook op deze manier gevraagd en heb toen een heerlijke buitenrit gemaakt.
Morgen ga ik op vakantie tot 4 januari in Erm, op 10 minuten afstand van Emmen.
Ik vroeg me af of er iemand is met 2 paarden, die zijn/haar paard voor een buitenritje uit wilt lenen, zodat ik daar de mooie omgeving kan zien!
Qua rijvaardigheid denk ik wel dat ik onder het kopje 'gevorderd' val, al klinkt dat zo stom.
Ik ben 24, heb jaren eigen paarden gehad, paarden ingereden en momenteel rij ik een aantal paarden, waarvan 1 jong paard, met een gebruiksaanwijzing.
Ik ben nergens bang voor, dus een jong paard is ook geen probleem, ik doe uiteraard sowieso een cap op!
Ik vind een staprit prima, maar ook een wat fellere rit vind ik prima!
Alleen een week niet paardrijden is voor mij wel heel lang, haha, en aangezien ik niet een paard van hier mee kan nemen, vroeg ik me dus af of 1 van jullie mij op rit wilt nemen, want ik kan dan wel rijden, maar de weg weet ik niet

Ik ben 1.70 en heb nogal flink wat spier, waardoor ik dus niet onder het kopje mager val, dus een iele d-pony wordt hem niet.
Een stevige D of E zou wel kunnen (tinker, fjord, haflinger) of gewoon een paard, grootte maakt niet uit.
Ik ben benieuwd

Liefs Gaby