Stalling gezocht dichtbij Groningen Stad / Haren / Eelde etc

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hen001
Berichten: 61
Geregistreerd: 22-02-14

Stalling gezocht dichtbij Groningen Stad / Haren / Eelde etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-18 23:32

Beste bokkers,

Ik ben op zoek naar stalling in de buurt van Groningen Stad. Ik woon net ten zuiden van het centrum dus aan de zuidkant is het mooiste maar het mag ook noord / oost / west zijn. Ik denk aan Haren, Eelde / Paterswolde, Glimmen, etc. Ik heb een auto en een elektrische fiets voor vervoer.

Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven voor het soort stalling waar ik naar op zoek ben.

Mijn wensen zijn:

- Mijn paard moet iedere dag naar buiten kunnen, zomers in ieder geval de hele dag op het land en ‘s winters op het land als dat kan of anders minstens 3 uur in een paddock die normaal gezien redelijk droog is (zodat ze niet continu in de blubber staan), hele natte dagen daargelaten. In principe wil ik mijn paard ‘s nachts op stal hebben, in de zomer kunnen er uitzonderingen zijn.

- Veel, en het liefst onbeperkt, ruwvoer van goede kwaliteit. Of er krachtvoer is of dat je dat zelf moet kopen en klaarzetten maakt me niet uit.

- Volpension: de paarden worden gemest, gevoerd en iedere dag binnen en buiten gezet.

- Er is een goed gedraineerde buitenbak die zeg maar 350 dagen per jaar goed begaanbaar is, uitzonderingen daargelaten, of een binnenbak.
De bodem moet goed zijn. Afmetingen minimaal 20 x 40, groter is mooi maar hoeft niet.

- Lichte boxen van voldoende grootte voor een paard van 1.76 (het liefst groter dan 3x3)

- Goede uitrijmogelijkheden zijn een pre maar geen harde vereiste (dat zou ook met de trailer kunnen)

Ik rij graag wedstrijden en zou het leuk vinden om ergens te staan waar andere mensen ook lekker fanatiek met de paarden bezig zijn (springen, dressuur). Dit is geen vereiste maar zou leuk zijn om met anderen te delen.

Kosten zijn niet mijn eerste criterium, ik ben vooral op zoek naar de juiste plek en ga daarna vergelijken op kosten.

Ik ben heel benieuwd naar jullie suggesties!

Groet,

Henneke

AnnetteFlame

Berichten: 1442
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Stalling gezocht dichtbij Groningen Stad / Haren / Eelde etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:56

Ik heb je pb gedaan!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 08:30

Ik verplaats dit topic naar ervaringen en diensten.