Correcte instructeur voor jong zadelmak paard Zwartewaal

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DenieesB

Correcte instructeur voor jong zadelmak paard Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-18 15:57

Hi bokkers,

Voor mijn merrie van 4 jaar, net zadelmak (zo aangekocht), zoek ik een goede instructrice/intructeur. Wat ik zoek is het volgende:

Ik wil graag leren met een onafhankelijke zit mijn paard van achteren naar voren te rijden. Het correct kunnen rechtrichten en met een juiste aanleuning mijn paard laten ontspannen in haar rug, en uiteraard de rest van haar lijf. De manier van Rien van der Schaft spreekt mij erg aan. Een paard proberen niet in de weg te zitten. Geen gefrummel, maar door een juiste balans de contactteugel laten opzoeken.

Ik kan overal lezen wat de ideale situatie is, maar wat moet je precies wel en juist niet doen om tot deze ideale situatie te komen? Ik ben mij op dit moment aan het inlezen op DressagePro, onder andere met de gratis 7-daagse cursus. Ik ben op zoek naar iemand die mij kan begeleiden dit ook daadwerkelijk zelf te kunnen bereiken.

Ik zoek iemand die bereid is naar de omgeving van Zwartewaal (Zuid-Holland) te reizen. Brand maar los *\o/*

Joëmi Diede (v. Fürstenball)
Dressuur B+11 L1+5

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 08:52

Heb je al iemand gevonden?
Ik kan je iemand van harte aanbevelen. Stuur maar een pb!

Our greatest glory is not in never failing, but in rising up every time we fail...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie