Wij gaan binnenkort naar een ander plekje verhuizen met onze paarden. Op deze plek moeten we zelf ons hooi regelen. Er zijn wel kleine baaltjes droog hooi beschikbaar maar in het verleden is gebleken dat onze paarden het beter op voordroog hooi doen dan op echt droog hooi dus we zijn op zoek naar een hooileverancier die ook in wat minder grote hoeveelheden bezorgd in Veenendaal. Onze voorkeur gaat uit naar midi balen van ongeveer 100 kg voordroog hooi en dan per keer een baal of 6 willen laten bezorgen. Dit omdat we maar 2 paarden hebben en we de grote balen niet snel genoeg op kunnen voeren.
Van baaren diervoerders levert aan huis. Zitten precies tussen Rhenen en Veenendaal in. Aan het bedrijf zelf hebben ze geloof ik alleen kleine baaltjes. Op aanvraag ook grotere geloof ik. Kwalitatief zijn ze goed, maar ze zijn wel duur.
Hier ook goede ervaringen van V Baaren. Ontzettend vriendelijke mannen en dachten altijd mee met onze paarden en leverden ons zonder extra te vragen zeer goede kwaliteit hooi voor mijn oudje.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 27-10-18 14:54
Ik verplaats dit topic naar ervaringen en diensten.
Lillian__
Geplaatst: 27-10-18 15:31
Misschien Hillary of sakvis een pbtje doen? Hun staan in de buurt van Veenendaal en voeren hooi.
Wij halen voordroog bij de kruijf in langbroek. Volgens mij verkoopt hij ook hooi.