Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annet73 schreef:Ik rijd er zelf (gewoon in de manegeles) en vind de instructie er ontzettend goed. De manegepaarden staan in schone, lichte stallen. Ze komen ook regelmatig in de paddock als ze vrij zijn en in de zomer in de wei.
Ik denk als je de keuze maakt om op een manege te gaan staan Prinsenstad helemaal geen verkeerde keuze is, toch?!
Daarnaast vind ik de mensen er heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben Prinsenstad ook in overweging om te gaan staan met de pony van onze dochters (zie mijn topic over paard- kindvriendelijke stalling). Het grotendeels van de dag op stal staan zou ik kunnen compenseren door in de ochtend een keer extra te gaan om los te gooien oid. Wij wonen er nml. vlak in de buurt.
Ik lees mee. Wellicht reageren nog mensen die er wel al zelf staan of gestaan hebben.
GDG schreef:Annet73 schreef:Ik rijd er zelf (gewoon in de manegeles) en vind de instructie er ontzettend goed. De manegepaarden staan in schone, lichte stallen. Ze komen ook regelmatig in de paddock als ze vrij zijn en in de zomer in de wei.
Ik denk als je de keuze maakt om op een manege te gaan staan Prinsenstad helemaal geen verkeerde keuze is, toch?!
Daarnaast vind ik de mensen er heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben Prinsenstad ook in overweging om te gaan staan met de pony van onze dochters (zie mijn topic over paard- kindvriendelijke stalling). Het grotendeels van de dag op stal staan zou ik kunnen compenseren door in de ochtend een keer extra te gaan om los te gooien oid. Wij wonen er nml. vlak in de buurt.
Ik lees mee. Wellicht reageren nog mensen die er wel al zelf staan of gestaan hebben.
Nee. Dat is geen compensatie, dat is een druppel op een gloeiende plaat.