Fokker zoekt ruiter

Moderators: Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melewel94

Fokker zoekt ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-18 17:06

Hallo bokkers.

Ik ben spontaan terrecht gekomen op de Facebook pagina “fokker zoekt ruiter”. (Limburg)

Voor zover ik op de pagina informatie kan binnenhalen, vind ik dit een heel goed initiatief en project. Gaat om jonge talentvolle ruiters en fokkers/eigenaren bij elkaar te brengen voor een goede toekomstige samenwerking.

Nu vroeg ik me af, zijn er hier bokkers die al met de eerste groep meegedraaid hebben, of naar die info avond zijn geweest? Ik zag het gisteren pas op Facebook, en toen waren die avonden al geweest natuurlijk. Lijkt me wel interessant om er al wat meer over te horen. :D

Every accomplishment starts with the decision to try.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:25

Ik heb meegedaan.
In September begint 2.0. Informatie avond is 4 September.

~*Vital Equine*~
The essence of the horse is movement, horses that have freedom of movement in their bodies will feel beter and perform their best

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-18 22:29

previr schreef:
Ik heb meegedaan.
In September begint 2.0. Informatie avond is 4 September.

En was het iets? Hoe heb je het proces ervaren?

Heb me nu ingeschreven via de website. Maar vrees dat ze enkel echt met mensen vanuit Limburg werken momenteel. Geen response van mijn inschrijving tot heden.

Edit: ik zit zelf zo een beetje bij de grens van noord-Brabant/Limburg.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:32

Goh nu je het zegt. Ooit eens een email gestuurd en nooit antwoord gehad. Tot zo ver mijn ervaring.. :+
Ben ook wel benieuwd hoe anderen het hebben ervaren.

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:34

Ik heb me als ruiter uit Limburg ook aangemeld en ook nog helemaal niks gehoord. Ik vraag me ergens af of de informatie avond niet gewoon voor alle geïnteresseerden is en er daarna pas wordt gekeken met welke ruiters en fokkers er gewerkt gaat worden, anders had ik ergens wel een mailtje gehoopt waarin stond dat we niet mogen meedoen.

Ik ken iemand die het eerste jaar heeft meegedaan en zij zijn er erg tevreden over.

~ Iphone (v. Everdale), ZZ-zwaar+2 ~
/3 Inghen V, B-M2 /3 Fabiola, C-Z2 /3 Anjershof All-in one, D-Z2 /3 Vinkenhoven Raspoetin, D-Z2 /3 Wiseguy, L2 (HC) /3

Melewel94

Re: Fokker zoekt ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-18 22:42

Zou inderdaad wel fijn zijn om überhaupt iets te horen dat de inschrijving bevestigd is, of binnen is oid. Zou vervelend zij ga je naar de info avond om ter plekke te weten te komen dat je niet mag meedoen ivm je locatie ofzo. Althans vind ik toch. Dan ga ik liever tegen die tijd naar de info avond waar je in ieder geval zeker bent van een kans op slagen om een combi te vinden dat je mee mag doen.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:48

Als je echt een kans wilt maken zou ik iedere gelegenheid aangrijpen. Wie weet wat er op je pad komt.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-18 22:51

senna21 schreef:
Als je echt een kans wilt maken zou ik iedere gelegenheid aangrijpen. Wie weet wat er op je pad komt.

Dat is een feit! ;)

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:51

Ik had er nog niet van gehoord maar ik vind het een leuk initiatief! :)

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:57

Het kwpn had daar ook altijd online een pagina van :)

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 10:34

Op 4 september staat er een informatieavond gepland maar omdat ik niets hoorde of zag heb ik maar eens een mailtje gestuurd. Het is nu zo dat iedere ruiter waarvoor een paard is gevonden een uitnodiging voor deze bijeenkomst heeft gehad, deze bijeenkomst is dan ook echt alleen voor deze mensen bedoeld. Helaas is er voor mij dus geen paard gevonden (had ik stiekem wel al gedacht gezien de regio, ten zuiden van Maastricht). Zijn er hier mensen die wel meer gehoord hebben?

/3 Inghen V, B-M2 /3 Fabiola, C-Z2 /3 Anjershof All-in one, D-Z2 /3 Vinkenhoven Raspoetin, D-Z2 /3 Wiseguy, L2 (HC) /3

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 10:42

volgens mij zitten de meeste ook meer in noord en midden limburg. de fokkers dan. en ze hebben ook niet mega veel paar den ter beschikking. sommige zijn nog groen en moeten echt van begin beleerd worden, andere al iets verder in opleiding. je kunt natuurlijk zelf ook altijd even bellen aangezien er een telefoonnummer bijstaat als je geen respons krijgt.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:06

NenaC schreef:
volgens mij zitten de meeste ook meer in noord en midden limburg. de fokkers dan. en ze hebben ook niet mega veel paar den ter beschikking. sommige zijn nog groen en moeten echt van begin beleerd worden, andere al iets verder in opleiding. je kunt natuurlijk zelf ook altijd even bellen aangezien er een telefoonnummer bijstaat als je geen respons krijgt.

Via de mail reageerden ze echt binnen een paar minuten dus dat is top! Ja klopt dat er daar meer fokkers zijn, maar het was te proberen. Wie weet komt er ooit nog een keer iets op mijn pad.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:53

2.0 is nu bezig.
Toevallig gisteren avond de tweede les gehad.
Informatie avond was druk bezocht maar ik heb het idee dat niet alle aanwezigen nu deelnemen.

Ik heb voor de eerste editie en ook voor 2.0 weer zelf het paard moeten regelen. Dus niet geselecteerd via het programma zelf.

In deze editie staat wel veel meer op het programma dan bij de eerste.
Duurt ook 3 maanden langer.

~*Vital Equine*~
The essence of the horse is movement, horses that have freedom of movement in their bodies will feel beter and perform their best

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie