Zadelmaker omg Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Zadelmaker omg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:40

Ik vind het nogal apart dat je tevreden was over Countrymill en dan A3 laat komen waar je niet tevreden over bent, maar dat je dan wel het verhaal van A3 gelooft over dat Countrymill je een te lang en scheef zadel heeft verkocht...

Een onbespierd paard kan heel goed na een half jaar een ander zadel nodig hebben door de veranderende bespiering.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Zadelmaker omg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 10:41

Nou je trekt het nogal uit het verband. Ik heb country Mill wel degelijk gebeld en gevraagd of ze ook zadels met verstelbare bomen hadden. Die hadden ze maar boven mijn butged en 2de hands hadden ze op moment niets. Dus daarna verschillende zadelmakers benadert waaronder dus ook een paar die hier eerder genoemd zijn en toen kwam ik bij A3 uit. Deze heeft mij laten zien dat mijn zadel van country Mill wel degelijk achter de 18de rib kwam en ik wist dat hij scheef opgevuld was, want paard was scheef bespiert toen die tijd. Doordat hij dus heeft laten zien dat het zadel te lang was en ik heb gevoelt hoe mijn paard loopt onder een recht zadel dus A3 nog een kans gegeven en nu heb ik een bates zadel, de kentaur ging gewoon echt niet passen.

Dus het is niet zo dat ik country Mill gelijk had afgeschreven, zij hadden op dat moment niet liggen wat ik wilde. Ik heb alleen aangehaald dat ze een te lang zadel hebben verkocht doordat ik dus eigenlijk helemaal geen zadelmaker meer vertrouw. Daarom ook vorige week Mn instructrice laten mee kijken.

Ineke2

Berichten: 33131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 14:20

Ik baseer mijn mening alleen maar op wat jij hier opgeschreven hebt.
Heb je Countrymill ook laten weten dat je denkt dat ze jou een te lang zadel hebben verkocht?
Of heb je die mening alleen gebaseerd op wat een andere ( niet betrouwbare) zadelmaker je heeft laten zien?

Het is niet dat ik je de grond in wil duwen ofzo, alleen laten nadenken dat je iemand waar je eerst tevreden over was niet gelijk moet afschrijven als “ slecht / minder” als een ander, notabene 1 waar je direct na het passen al een slecht gevoel bij hebt je iets wijsmaakt waar je zelf geen verstand van hebt en dat dan zonder navraag aanneemt als waarheid.

Wat voor bouw heeft je paard?

Drunens ruiterhuis is wellicht nog wel een optie voor je

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Zadelmaker omg Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 19:19

Nee dit heb ik niet laten weten aan country Mill aangezien ik daar niet langs ben geweest met paard en zadel. Anders had ik dit wel aangekaart en daar ook gevraagd hoe hun dat baseren.

Ik heb nu een bates zadel op proef en die ligt wel goed. Dus ik heb A3 niet gelijk afgeschreven en country Mill ook niet gelijk afgeschreven, alleen dat ik het moeilijk vind een zadelmaker te vertrouwen na alles. Daarom ook Mn instructie mee laten kijken. Mocht deze nu ook gaan schuiven dan is het klaar met A3 en ga ik 1 die hier genoemd is bellen :)

henshem
Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:33

Linde99 schreef:
Ik heb gisteren Karin Boer gehad van Zorro's Zadelservice, geweldig mens! Heel kundig paard en ik zijn helemaal blij :D


Ik ben ook fan van Karin. Al jaren mijn trouwe zadelmaakster.

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 08:34

henshem schreef:
Linde99 schreef:
Ik heb gisteren Karin Boer gehad van Zorro's Zadelservice, geweldig mens! Heel kundig paard en ik zijn helemaal blij :D


Ik ben ook fan van Karin. Al jaren mijn trouwe zadelmaakster.


Ja dat snap ik wel :) ik blijf ook bij Karin! Was ook gewoon gezellig met haar haha