Stalling Omgeving Hengelo (Ov.)

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

faustus

Stalling Omgeving Hengelo (Ov.)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 17:12

Hallo,

Ten eerste: heb gebruikgemaakt van de zoekfunctie :) maar het oudste topic over dit onderwerp is van 2015 en sindsdien zijn er enkele stallen in deze omgeving gesloten..

Ik ben voor 2 grote D-pony's op zoek naar pensionstalling in de omgeving van Hengelo (Ov.).
Als er bijvoorbeeld maar 1 stal vrij is, heb ik er geen probleem mee om tijdelijk op 2 locaties te staan. Moet dan wel binnen afzienbare tijd een 2e stal vrijkomen. Ze hoeven niet per se naast elkaar te staan.

Eisen:
- afspraken nakomen
- budget max €250,- per maand per paard, op basis van halfpension (voeren en i.i.g. doordeweeks binnen-buitenzetten, uitmesten doe ik zelf).
- max. 30 minuten met auto (sterke voorkeur voor dichterbij)
- graag hele jaar weidegang, maakt in principe niet uit of dit weiland of paddock is, of maar enkele uurtjes per dag, zolang ze maar de stal uitkomen
- binnenbak
- geen particulier
- geen 24/7 buiten

De volgende stallen zijn bij mij bekend. Helaas waren zij OF niet wat ik zoek, OF helemaal vol.

- Stal Pegge (Hengelo)
- Pensionstal Scholten (Beckum)
- Pensionstal Asbroek (Beckum)
- Manege Twentsche Veld (Deurningen)
- Manege Het Hulsbeek (Oldenzaal)
- Shining Star Stables (Deurningen)
- Manege de Horstlinde (Enschede)
- Manege Slangenbeek (Hengelo)
- Stal Knollentuin (Bornerbroek)
- Pensionstal Ter Mors (Twekkelo)
- Ponystal Hengelo (Hengelo)
- ? naam mij onbekend, pensionstal gelegen aan Houtmaatweg (Hengelo)
- Stal Schroten (Bornerbroek (ga ik nog bij kijken))

Stal Spiele en Manege Pentrop bestaan niet meer.

Zijn er nog stallen die ik gemist heb?

Alvast bedankt!

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 18:19

Vorig jaar een ronde gemaakt langs de door jou genoemde stallen EN (eis binnenbak en weidegang) Stal Driener Broak Enschede tussen hengelo en enschede + uitrij mogelijkheden en - weidegang. Voormalig Pentrop - weidegang. Oale Greeuw Borne - uitrij mogelijkheden - bodem binnenbak. Marieke Gammelkerstraat Oldenzaal - kleinere stallen, voor D pony is dat waarschijnlijk voor jou het beste € 220,- en de binnenbak bodem is nu nieuw en goed !!

safina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 18:52

Op de locatie van Spiele is nog steeds een pensionstal. Heet nu Proud Stables.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Re: Stalling Omgeving Hengelo (Ov.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:15

Aangezien dit topic is geopend door een schaduwaccount plaats ik hier een slotje.

''So you’ve had some bad days, no doubt. But I figure, instead of letting your yesterdays bring you down, maybe you can concentrate on building some happier memories today. And that way you’ll have them for tomorrow?”

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten