Gezocht: Instructeur/instructrice Beinsdorp

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nathaliexd28

Gezocht: Instructeur/instructrice Beinsdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-18 12:59

Hoihoi,

Begin oktober gaat mijn Fries naar een klein stalletje naast stal Jasper in Beinsdorp. Nu ben ik aan het oriënteren voor een instructeur/instructrice die in die regio komt. Van stal Jasper kan natuurlijk ook, maar daar ken ik zelf verder niemand van. Ik zoek iemand die het belangrijk vindt dat mijn paard zijn lichaam op de juiste manier gebruikt, de samenwerking met de ruiter goed is en plezier ook zeker belangrijk blijft. Ik ben zelf een vrij onzekere ruiter, ik en mijn paard rijden ook nog niet op hoog niveau. Door wat problemen heb ik een lange tijd niet kunnen rijden, inmiddels wordt hij weer getraind in de opbouw en zoek ik dus iemand die mij verder kan blijven begeleiden als we naar de andere stal verhuizen. Ik heb zelf niet zo zeer een stellige gedachte over hoe een paard getraind moet worden, ik sta dus open voor verschillende manieren. Iemand die instructie geeft in rijden én grondwerk zou al helemaal mooi zijn. Longeren heb ik wel al veel ervaring in, maar ik weet verder niet heel veel van verschillende soorten bijzet etc. Daarnaast vindt mijn paard spelen ook erg leuk.

Kennen jullie iemand die in deze omgeving komt? Laat het me weten! Tnx alvast :D

FCSA

Re: Gezocht: Instructeur/instructrice Beinsdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 13:18

Knollentuin (hier op bokt) komt in die regio en is zeker een aanrader :j

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 13:23

Hoi Nathalie! Leuk dat je daar gaat staan! Marscha Ensink is een leuke rustige en onwijs lieve instructrice die ook les geeft bij stal Jasper. Ik rij zelf ook bij haar op dit moment. Qua grondwerk les weet ik zo snel niemand.

Wodka Lime: He´s my own little fairy tale - Z1+9 geblesseerd & fulltime levensgenieter
Jaqguard-D: #Babyjack L1+2 & fulltime levensgenieter.

Wodka Lime, Mijn fulltime levensgenieter + 1 jaar samen met #Babyjack

Nathaliexd28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-18 13:42

Super bedankt voor jullie reacties!
Marscha Ensink klinkt erg leuk en lekker dichtbij als ze les geeft bij stal Jasper :) Ik ga daar zeker even naar kijken!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie