Hilary schreef:Ik zou je eisen wat verduidelijken. Op basis van je huidige info kan ik een hoop stallen noemen, maar er is er geen een waar ik mijn paard daadwerkelijk neer wil zetten in die omgeving.
- weidegang: in de winter? In de zomer? Hoeveel uur per dag? Echte wei of kaalgevroten savanne?
- paddock: moet je paard daar in gezet worden door stal, of doe je dit zelf? Hoe lang moet je paard in die paddock? Wil je ruwvoer in de paddock? Water?
- is voeren én mesten een eis? Of is voeren genoeg?
Wat voor ruwvoer wil je voeren, hooi of voordroog?
Wat wil je betalen?
Weidegang natuurlijk op een mooie wei en zo lang het weer het toe laat en de wei ook het liefste het hele jaar door.
Hoe lang in de paddock of wat kwa voer weet ik nog niet. Ik heb momenteel geen paard en wilde eerst rondkijken voor stalling voordat ik ga rondkijken voor een paard (een paard tijdelijk in de achtertuin zetten en daarna stalling zoeken wordt lastig)
Voeren en mesten is wel een eis maar als het ergens helemaal top is en ze niet mesten maar wel voeren dan is dat ook geen probleem.
Ik ben momenteel vooral nog opzoek en aan het rondkijken ik wil geen overhaaste beslissingen nemen ik wil alles goed bekijken en vergelijken en ervaringen van andere zijn ook altijd welkom.