Stalling gezocht omgeving Goirle/Tilburg/Hilvarenbeek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Re: Stalling gezocht omgeving Goirle/Tilburg/Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:17

Ja klopt harbers is 400.
Ik ga volgende week verhuizen naar esbeek.

maras

Berichten: 2344
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Stalling gezocht omgeving Goirle/Tilburg/Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:26

Ik heb gehoord dat ze bij Harbers regelmatig niet buiten komen omdat de weides dan in gebruik zijn als parkeerplaats voor festival gangers, niet buiten kunnen zou voor mij een reden zijn om daar absoluut niet te gaan staan.

Senstable

Berichten: 37
Geregistreerd: 22-08-18
Woonplaats: Hilvarenbeek

Re: Stalling gezocht omgeving Goirle/Tilburg/Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:32

Waar ga je naar toe in Esbeek Helga? En om welke rede ( dat harbers te duur is geworden?)

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:15

Dvdbeuken schreef:
Waar ga je naar toe in Esbeek Helga? En om welke rede ( dat harbers te duur is geworden?)

Ik sta niet bij harbers maar bij veldhof.
Ik ga naar van dal.
Scheelt veel in geld en ze komen er veel meer buiten.

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:08

maras schreef:
Ik heb gehoord dat ze bij Harbers regelmatig niet buiten komen omdat de weides dan in gebruik zijn als parkeerplaats voor festival gangers, niet buiten kunnen zou voor mij een reden zijn om daar absoluut niet te gaan staan.

Dat is twee, maximaal drie keer per jaar. De paarden komen dan wel in de paddock of in de molen. De weides liggen er altijd top bij, de bodems van de twee binnenbakken, de buitenbak en de longeercircel is van topkwaliteit en wordt ook goed bijgehouden met slepen en dergelijke. Wil je luxe, dan ben je bij Harbers absoluut aan het goede adres. Je paard wordt er top verzorgd en in overleg is een hoop mogelijk. Alles ligt er altijd supernetjes en verzorgd bij.
De stal ligt recht aan de bossen, dus je kunt er ook kilometers buiten rijden. Ook de sfeer is er prima en ondanks dat het een grote stal is, is het er toch rustig en heb je altijd plek genoeg om te rijden en je ding te doen. Ik sta er nu al ruim zes jaar geloof ik en nog altijd naar mijn zin.
-einde reclame-