Stal met veel weidegang omgeving a’dam/a’veen/aalsmeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
RoanPinkster
Berichten: 7
Geregistreerd: 13-01-18
Woonplaats: Noord-Holland

Stal met veel weidegang omgeving a’dam/a’veen/aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-18 16:35

Hoi!
Al een tijdje zijn ik een mn vriend opzoek naar een huis hier zodat mn vriend weer dicht bij zn familie kan wonen. Ik ben zelf geboren in een boerendorp. We kunnen nu in het oude huis van zijn tante wonen wat ligt in amstelveen. Maar nu de grotere vraag. Waar moet ik mijn paarden laten?

Ik heb natuurlijk wel al rond gekeken maar dit is het een beetje met de stallen: Die in amstelveen spreken me niet echt aan. In aalsmeer heb je er veel.
Wennekers heeft ipc alle facaliteiten en niet erg dure prijs alleen in de winter staan ze weinig buiten en ook met prive weide kunnen ze er niet altijd in. Ben er wel geweest en een vriendin staat er, maar ik hou toch beetje van rust en daar moet je dan om 8 uur sohtends gaan zijn er maar ‘weinig’ mensen. Wat is jullie ervaring?
Nakita’s/haastrecht zijn niet echt mijn ding. Ervaringen met kelyna en funny horse? Nog steeds weinig weide wat voor mijn jongere paarden niet echt handig is.

Maar goed dus de vraag of jullie mij zouden kunnen helpen. Ik heb 5 paarden(komt een 6e bij, is een 1 jarige fries die gaat op de opfok).
Ik heb er 2 van 3 jaar. Die mogen dus niet meer op de opfok alleen wil ik ze niet echt oppakken voor 4 jaar. Ik wil ze dus een jaartje ergens hebben staan waar ze overdag de hele dag buiten staan en snachts gewoon op stal(deze mogen dus ook op andere plek staan als de volwassenpaarden)
De andere drie paarden zijn 5 jarig paard die ik later ga uitbrengen in springen/ cross. Een 6 jarig dressuurpaard en een alleskunnertje. Die wil ik bij elkaar hebben staan.
Mijn eisen zijn als volgt:
- ruime stallen. Liefst binnenstallen met buitenluiken