Hulp gezocht pony voor de kar omg Maastricht

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

silvericathy

Hulp gezocht pony voor de kar omg Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 11:24

Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die mij zou willen helpen om mijn pony te beleren voor de wagen. Super lieve c pony.

Wagen en tuig is aanwezig.
Pony is er al aan gewend om de wagen vooruit te trekken als er iemand voor/naast loopt

Echter loop ik tegen het probleem op dat ze niet meer wil lopen zodra de persoon die bij haar loopt verdwijnt. Ook laat ze zich dan niet meer sturen. Het enige wat ze doet is naar links lopen, waardoor ze naast de wagen komt te staan en er een kantelwerking van de wagen optreedt.

Ik heb geprobeerd om met lange lijnen schuin achter haar te gaan lopen, maar ook hier draait ze zich om.

Ik zit niet in het paardenwereldje dus heb geen connecties en ken dus eigenlijk ook niemand die mij opweg zou kunnen helpen.

Mijn budget en bankrekening laten het helaas niet toe om haar weg te brengen en ergens professioneel te laten beleren.

Wie zou mij een dagje willen komen helpen?

Ik zie in jou wat jij nog niet in jezelf hebt ontdekt. Kon je het maar even zien, je bent voor mij perfect.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie