heb 7 juni een western zadelkar besteld.. inmiddels nog niks ontvangen vorige week heeft er elke dag gestaan vandaag tussen zo laat en zo komt de postbode maar heb nog niks.. heb ze al gemailt maar nog geen reactie
Heb het wel vaker gehoord dat ze wat traag zijn met verzenden. Ik wilde een meer een hoofdstel bestellen bij ze. Kreeg keurig mail terug met advies en informatie erbij op welke evenementen ze stonden. Ik heb uiteindelijk niet besteld bij ze maar ben naar het nk geweest bij de wran waar ze een kraampje hadden.
bbeens
Geplaatst: 02-11-19 10:37
Ik wil toch een negatieve ervaring delen, om te voorkomen dat meer mensen teleurgesteld gaan worden...
26-9-19 een bestelling geplaatst (en betaald) en nog steeds niets ontvangen. Er zou een levertijd van 5-9 dagen zijn. Meerdere malen geprobeerd te bellen, voicemail ingesproken, gemaild en geen reactie. Wel een aanmelding via post.nl maar daarbij is de status nog steeds “Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces”.
Ik heb vaker dingen bij hun besteld, en blijkbaar als ze iets op voorraad hebben wordt het probleemloos geleverd, maar zodra er iets niet op voorraad is drama!
Hoe leuk de webshop ook is, ik bestel hier nooit weer!