In oktober zou ik graag een paar dagen met mijn vriend en mijn paard op vakantie willen naar Breskens. Iemand ideeën of ervaring met vakantie stalling daar in de buurt? Aangezien ik alleen mijn paard meenemen moet ze iig naast een ander op stal kunnen staan. Dagelijks naar buiten zou ook fijn zijn maar niet noodzakelijk. Strand moet wel op stap afstand zijn of goed te bereiken met trailer.
Ik ben toevallig op dit moment op vakantie in nieuwvliet, 15 min van breskens. Weet niet of dat een optie voor je is? Kom hier elke dag langs manege nieuwvliet hippo d'or. Paarden zie ik elke dag lekker buiten staan.
In Breskens zelf heb je alleen Stal Vink zitten, geen idee of die aan vakantiestalling doen maar dat kun je natuurlijk altijd vragen. Verder heb je idd platte putje, d’eierkurf (beide Groede) en hippo d’or in Nieuwvliet. En in Schoondijke zit nog manege Smiro, maar ook daarvan even onbekend of ze aan vakantiestalling doen (vroegah namelijk niet).
Anja_96
Geplaatst: 11-06-18 19:05
Manege Nieuwvliet inderdaad. D'Eierkurf in Groede zoals hierboven genoemd werd is een paar jaar geleden gestopt. Op datzelfde terrein zit nu nog wel steeds een bed and breakfast en je kunt er ook nog steeds je paard stallen als je op vakantie bent volgens mij. Het heet daar nu Het Zoete Pèèrd https://www.bbhetzoetepeerd.com/. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken wel iemand die er eens een rit heeft gemaakt en die was heel tevreden.