Vragen aan dierenartsen / studenten diergeneeskunde

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

anouk257

Vragen aan dierenartsen / studenten diergeneeskunde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-18 14:47

Hallo allemaal,

Ik zit in 5vwo en voor maatschappijleer moet ik een verslag schrijven over het beroep dat ik later wil gaan doen. We moeten hiervoor ook een onderzoek doen naar de situatie op de arbeidsmarkt (werkgelegenheid, bedreigingen en kansen enz.) en we moeten kijken wat voor taken bij een bepaalde baan horen. Ik denk erover om later diergeneeskunde te gaan studeren dus ik ga mijn onderzoek doen over het beroep dierenarts. Zijn er hier op bokt misschien dierenartsen of studenten diergeneeskunde die onderstaande vragen willen beantwoorden voor in mijn verslag? Alvast heel erg bedankt! :)

Vragen:

Hoe lang bent u al werkzaam als dierenarts?

Waarom heeft u er voor gekozen om dierenarts te worden?

Welke master heeft u gevolgd?

Waarom heeft u voor deze master gekozen?

Welke taken verricht u vooral? (Doet u vooral veel operaties of geeft u veel inentingen aan dieren? enz.)

Moet u ook veel administratief werk doen?

Wat zijn de leuke taken van dierenartsen?

Wat zijn de minder leuke taken van dierenartsen?

Komt de studie diergeneeskunde/ de baan dierenarts overeen met de verwachtingen die u hierbij had?

Hoe ziet u de kansen op de arbeidsmarkt? Zijn er veel banen en nieuwe ontwikkelingen of is er een overschot aan dierenartsen?

WH Symphonie❤
Lineke❤
Bachelor Jr❤ Y;(

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Re: Vragen aan dierenartsen / studenten diergeneeskunde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:13

Aangezien dit topic op school, studie en werk hoort maar de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op zetten.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten