Gezocht; Help met trailer laden omg. Someren Heide

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Niickyz

Gezocht; Help met trailer laden omg. Someren Heide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 15:52

Hi!

Ik heb een haflinger met een trailer laad probleem(pje). Momenteel is hij alleen door twee personen te laden en komt er een hengstenketting aan te pas, maar uiteraard is dit niet de manier. Uiteindelijk wil ik hem alleen, zonder hengstenketting en vanuit rust kunnen laden. Wil er liever niet teveel zelf 'aan prutsen', vandaar mijn vraag.
Iemand enig idee wie me hierbij kan helpen (liefst omgeving Someren heide, nabei Eindhoven)?

Alvast bedankt!

Anneert

Re: Gezocht; Help met trailer laden omg. Someren Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 22:37

Heb je geen instructrice/ instructeur in de buurt?
Paul van de Moosdijk zit in Someren Heidi, wellicht helpt hij ook bij dit soort dingen?

MissesDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:37

Hoe is in zijn verdere ontwikkeling en gedrag? Als een paard een blokkade heeft of nog niet goed in balans dan kan hij het moeilijk vinden om op de trailer zijn evenwicht te houden. Tevens kan het zijn dat er iets gebeurd is? Zoveel oorzaken. Ik help ook vaker klanten met het leren lade van hun paard maar als je het goed wilt doen en uit vertrouwen dan heb je toch echt wel ongeveer5 sessies nodig. Ligt aan het hoeverre stadium het paard blokkeert en welke redenen uiteraard. Als je wat meer info wilt geven? Over zijn leeftijd en achtergrond? Ik kom ook op locatie en regelmatig in jouw regio.

Niickyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-18 09:15

MissesDon schreef:
Hoe is in zijn verdere ontwikkeling en gedrag? Als een paard een blokkade heeft of nog niet goed in balans dan kan hij het moeilijk vinden om op de trailer zijn evenwicht te houden. Tevens kan het zijn dat er iets gebeurd is? Zoveel oorzaken. Ik help ook vaker klanten met het leren lade van hun paard maar als je het goed wilt doen en uit vertrouwen dan heb je toch echt wel ongeveer5 sessies nodig. Ligt aan het hoeverre stadium het paard blokkeert en welke redenen uiteraard. Als je wat meer info wilt geven? Over zijn leeftijd en achtergrond? Ik kom ook op locatie en regelmatig in jouw regio.

Bedankt voor de reactie! Ik stuur even een pb

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:58

Andy clasener van equineservice
Top man die ik mijn paarden blindelings toevertrouw zelfs als ik er zelf niet bij ben

Hier eentje gehad waar ik soms wel 4/5 uur mee stond te laden met hulp van Andy stond hij er vaak binnen 5 minuten op zonder zwepen enz enz
Een absolute aanrader

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 10:05

Amable hier op bokt kan daar ook heel goed mee helpen!
Ze heeft ook een website en facebook

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 00:39

Eindhoven is iets verder weg voor mij, maar mocht je nog hulp nodig hebben, mag je altijd contact met mij opnemen om te kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik ben gedragstherapeut in opleiding en werk met clickertraining.

modesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 21:28

Ik heb chantal laten komen, die heeft me fantastisch geholpen. Haar facebook is trailer laden zonder stress.

Niickyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-18 16:45

Is inmiddels verholpen :)