Stalling gezocht rondom Baarn, Eemnes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sabine

Stalling gezocht rondom Baarn, Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 16:02

Hallo allemaal,

Ik ben binnenkort op zoek naar stalling voor mijn 22 jarige Welsh ruin in de omgeving van Baarn en Eemnes. Omdat ik al gemerkt heb dat dat niet zo makkelijk is met mijn wensen, ben ik op zoek naar hulp :Y) !

Waar ben ik naar op zoek:

- Het hele jaar door buiten. In de ideale situatie 's zomers 24/7 op de wei met schuilmogelijkheid, 's winters 's nachts binnen, overdag op de wei of (grote!) paddock. Helaas ben ik dat nog nergens tegen gekomen.. iemand anders misschien wel? :))
- Fysiek contact met andere paarden, ik vind het heel belangrijk dat ze niet in afgezonderde hokjes staan.
- De hele dag of bijna de hele dag beschikking over ruwvoer, bijvoorbeeld dmv slowfeeders.
- Volpension; voeren, binnen- en buiten zetten en uitmesten.

Qua rijgelegenheid maakt het me niet zo veel uit, helaas ben ik te groot en te zwaar voor hem en staat hij dus met semi-pensioen. Ik zal vooral longeren, grondwerken en lekker knuffelen.

Wie kan me op weg helpen? Ik ben gisteren bij Stal Evers geweest, zag er op het eerste gezicht prachtig uit, maar dit was toch niet helemaal mijn ding.. weinig op de wei, veel binnen en in de paddock, héle grote groepen op weinig plek en weinig voer..

Hopelijk zijn er nog Bokkers met goede tips en/of ideeën! *\o/*