Springlessen rond Hoorn (Noord Holland)?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mfv

Springlessen rond Hoorn (Noord Holland)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 22:21

Hoii!

Ik ben opzoek naar een leuke stal/manege rondom Hoorn waar ik springlessen (of evt cross) kan volgen☺️ (Met manege/pensionpaard)

Ik hoor het graag!

trysteffy

Re: Springlessen rond Hoorn (Noord Holland)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 22:32

trenshoeve of manege de eenhoorn

en als je echt wil crossen dan denk ik aan beukers maar dat is 20/30 min van hoorn af

Mfv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 22:37

trysteffy schreef:
trenshoeve of manege de eenhoorn

en als je echt wil crossen dan denk ik aan beukers maar dat is 20/30 min van hoorn af

Trenshoeve en eenhoorn ken ik idd, maar ik ben toch opzoek naar wat nieuws. Als het wat verder van hoorn is, ook prima hoor! Zal even bij Beukers kijken☺️

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 22:46

Met eigen paard of op manege?

Mfv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 22:56

mellamoshan schreef:
Met eigen paard of op manege?

Manege, het is even een tussenperiode van een paar maanden tot een eigen paard

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 23:20

Ik weet dat V&M Stables in Ursem een crossterrein heeft, maar hebben zo te zien geen manegepaarden. Dan is Beukers denk ik inderdaad de beste optie :j

Mfv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 23:25

Nissima schreef:
Ik weet dat V&M Stables in Ursem een crossterrein heeft, maar hebben zo te zien geen manegepaarden. Dan is Beukers denk ik inderdaad de beste optie :j

Jaa, ik zit nog even te twijfelen over de eenhoorn, omdat dat toch lekker dichtbij is, maar ze moeten maar net plek hebben. Ik ga morgen even informeren. btw, zie ik nou dat jij kathy van de eenhoorn heb overgenomen? Leuk!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 23:47

Anders nog manege purmerbos bij purmerend. Zou het verder zonder eigen paard niet weten :)
Maarssen geloof ik ook alleen echt met eigen paard. Anders wel een aanrader

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 23:51

Mfv schreef:
Jaa, ik zit nog even te twijfelen over de eenhoorn, omdat dat toch lekker dichtbij is, maar ze moeten maar net plek hebben. Ik ga morgen even informeren. btw, zie ik nou dat jij kathy van de eenhoorn heb overgenomen? Leuk!

De springlessen van de Eenhoorn zijn in ieder geval wel goed! Ik weet niet hoe het nu is maar ik geloof dat ze een tijdje terug wel de regel hadden dat je ook in een dressuurles moest zitten voor je mocht springen.

Ik heb Kathy inderdaad van de manege gekocht! Heel onwerkelijk nog steeds maar ik was al 4 jaar verliefd op haar en het moest gewoon zo zijn. Ben heeeel blij met haar <3

Mfv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 00:02

Nissima schreef:
Mfv schreef:

De springlessen van de Eenhoorn zijn in ieder geval wel goed! Ik weet niet hoe het nu is maar ik geloof dat ze een tijdje terug wel de regel hadden dat je ook in een dressuurles moest zitten voor je mocht springen.

Ik heb Kathy inderdaad van de manege gekocht! Heel onwerkelijk nog steeds maar ik was al 4 jaar verliefd op haar en het moest gewoon zo zijn. Ben heeeel blij met haar <3

Ik loop wekelijks mee met de gehandicapten, en dan zijn er rond die tijd ook springlessen, dus daar heb ik wel al het een en ander van gezien. Ziet er idd goed uit! Hoe het zit met de lessen ga ik navragen, het zou wel jammer zijn al is dat verplicht...

Ahh wat een geluk dat je haar dan heb kunnen kopen! Ze was lastig met zadelen toch? Meerdere stalhulpen het ziekenhuis in getrapt ofzo? Hoe is dat nu?

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 00:05

Ah, je kent de manege dan al wel goed! Ja, vraag het voor de zekerheid na, misschien doen ze dat wel niet meer of verschilt het per persoon.
Ik stuur je wel even een pb over Kathy om niet teveel off-topic te gaan hier :D

Mfv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 00:11

Nissima schreef:
Ah, je kent de manege dan al wel goed! Ja, vraag het voor de zekerheid na, misschien doen ze dat wel niet meer of verschilt het per persoon.
Ik stuur je wel even een pb over Kathy om niet teveel off-topic te gaan hier :D

Isgoed!