Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nissima schreef:Ik weet dat V&M Stables in Ursem een crossterrein heeft, maar hebben zo te zien geen manegepaarden. Dan is Beukers denk ik inderdaad de beste optie
Mfv schreef:Jaa, ik zit nog even te twijfelen over de eenhoorn, omdat dat toch lekker dichtbij is, maar ze moeten maar net plek hebben. Ik ga morgen even informeren. btw, zie ik nou dat jij kathy van de eenhoorn heb overgenomen? Leuk!
Nissima schreef:Mfv schreef:Jaa, ik zit nog even te twijfelen over de eenhoorn, omdat dat toch lekker dichtbij is, maar ze moeten maar net plek hebben. Ik ga morgen even informeren. btw, zie ik nou dat jij kathy van de eenhoorn heb overgenomen? Leuk!
De springlessen van de Eenhoorn zijn in ieder geval wel goed! Ik weet niet hoe het nu is maar ik geloof dat ze een tijdje terug wel de regel hadden dat je ook in een dressuurles moest zitten voor je mocht springen.
Ik heb Kathy inderdaad van de manege gekocht! Heel onwerkelijk nog steeds maar ik was al 4 jaar verliefd op haar en het moest gewoon zo zijn. Ben heeeel blij met haar