Ik heb al een tijd naar volle tevredenheid de Wiesencobs en Wiesenbussi in gebruik en haal het hier in de "plaatselijke" winkel, die voor mij toch wat omweg is. Daarnaast hebben zij maar een aantal keer per jaar een levering van Agrobs en dan een aantal zakken omdat er niet zoveel vraag naar is (nog onbekend hier).
Nu zat ik te denken of het niet makkelijker was voor mij om gewoon zelf te bestellen, maar ik kom er niet zo uit. Als je via de website gaat kom je bij een webshop uit, maar dat is allemaal Deutsch en mijn Deutsch is niet zo geweldig goed

Het bestellen op zich zal nog wel lukken, maar ik vraag me dingen af ivm de levering en dat haal ik er niet zo meteen uit. Wie heeft ervaring? Hoe werkt het en hoelang duurt het gemiddeld?
Ik ben eruit dat je met bv. Paypal kan betalen, dus dat is voor mij prima. Ook heb ik gevonden dat het via DPD verzonden wordt. Maar verder? Ik vind iets van verzendkosten, maar dan staat er dit:
Versandkosten nach Belgien
Warenwert | Preis je 25 kg
bis 10,00 Euro | 9,99 Euro
ab 10,00 Euro | 6,65 Euro
En dat begrijp ik niet wat ze daarmee bedoelen.
Ook vind ik nergens terug hoelang een levering gemiddeld duurt, en of je eventueel een bepaald aantal kg moet hebben voordat ze leveren. Kan je gewoon bij een thuisadres laten leveren? Dat soort dingen.
Of is er een andere manier om, makkelijk, een aantal zakken te bestellen?
Alle hulp is welkom