Paard huren omgeving Zwijndrecht zonder begeleiding

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

arablover17

Paard huren omgeving Zwijndrecht zonder begeleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 18:59

ik vraag me af of er in de OMGEVING van Zwijndrecht paarden zijn die je kan huren voor een buitenrit ZONDER begeleiding en het liefst natuurlijk voor een mooi prijsje XD Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want het is best wel dringend groetjes Arablover17
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 08-05-18 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige hoofdletters uit titel verwijderd.

Vjestagirl

Re: PAARD HUREN OMGEVING ZWIJNDRECHT ZONDER BEGELEIDING

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 19:16

Wat vind jij een mooie prijsje, hoe lang willen jullie weg, hoeveel rijervaring hebben jullie en waarom is het dringend?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 19:22

Sluit me aan bij voorgangers, maar heel weinig bedrijven geven hun paarden zonder begeleiding mee en terecht. Je kent de paarden niet, je kent de weg niet en ongeluk is zo gebeurt.

Verder in de omgeving Zwijndrecht, ben je soort van kansloos vrees ik, daar kan je nou niet echt fatsoenlijk buitenrijden anders dan op de weg.

Mocht je op rit willen met begeleiding.. In Breda zit bij het Mastbos een stalhouderij waar je buitenritten kan maken. Kunt daar met verschillende rijniveaus terecht en ze zijn niet duur.
https://www.stalhouderij-hetfjordenpaard.nl/

arablover17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 21:47

Vjestagirl schreef:
Wat vind jij een mooie prijsje, hoe lang willen jullie weg, hoeveel rijervaring hebben jullie en waarom is het dringend?

Nou ik heb niet echt een voorkeur daarvoor maar ik heb gekeken bij bedrijven waar het voor een paar uur zeker 200 is ;) Wij willen ongeveer 2 uurtjes weg en ik zelf heb 11 jaar rijervaring en zij heeft 4 jaar rijervaring. Het is "dringend" omdat ze bijna jarig is en ze echt gek is op paarden maar zelf geen eigen paard heeft en ik kan niet met mijn eigen paard gaan omdat die niet echt braaf is ik hoop dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb :)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:54

Ik acht de kans erg klein dat je een bedrijf vindt die paarden verhuurt onder begeleiding. En aangezien jullie minderjarig zijn denk ik dat die kans helemaal miniem is. Maar waarom niet rondbellen en kijken of je iets kan regelen dat jullie samen met een begeleider van daar naar buiten gaan. Dan zit je niet in een grote groep.

Of iets van een strandrit gaan maken samen?

arablover17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 21:55

Delphi schreef:
Ik acht de kans erg klein dat je een bedrijf vindt die paarden verhuurt onder begeleiding. En aangezien jullie minderjarig zijn denk ik dat die kans helemaal miniem is.

Dat weet ik wel ik vraag alleen of jullie iets weten :)

arablover17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 21:58

Delphi schreef:
Ik acht de kans erg klein dat je een bedrijf vindt die paarden verhuurt onder begeleiding. En aangezien jullie minderjarig zijn denk ik dat die kans helemaal miniem is. Maar waarom niet rondbellen en kijken of je iets kan regelen dat jullie samen met een begeleider van daar naar buiten gaan. Dan zit je niet in een grote groep.

Of iets van een strandrit gaan maken samen?

Ja daar zat ik zelf ook aan te denken alleen ik dacht ik vraag het nog even voor de zekerheid naar als er echt geen andere optie is dan ga ik dat doen ;) En ooh ja ik ben minderjarig maar zij niet zij is 18 en wordt 19

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:18

Ik verplaats dit topic van WD-V naar ED omdat er naar een ervaring met een dienst wordt gevraagd. In verband met deze verplaatsing zijn ook enkele berichten verwijderd die erg offtopic zijn.

Moderatoropmerking:
Graag regels van ED in acht nemen.
Vaste regels voor reacties
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor enkel zeer positieve berichten, neigend naar reclame.
- Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
- Reacties die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.