Ervaringen met lesgevers regio Heeze (Eindhoven)?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gypsi

Ervaringen met lesgevers regio Heeze (Eindhoven)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 22:44

Hallo,

Mijn paard staat in Heeze. De omgeving daar is supermooi dus willen we vaker eens het bos in. Samen met andere paarden is er geen probleem, maar in het verleden op de vorige stal was het al wel vaker een probleem om alleen op stap te gaan. Ze wil dan terug draaien en schrikt snel (terwijl ze anders super koel is). We waren er daarom mee gestopt maar omdat het hier zo mooi is wil ik toch bekijken of we het terug kunnen proberen. We maken nu soms korte toertjes aan de hand en dat lukt, maar ik merk dat ik zelf ook nog wat angstig ben dat er iets kan gebeuren.

Dus zoek ik een lesgever die me hierbij kan helpen. Ik zoek iemand met genoeg ervaring die goed weet waar hij mee bezig is.

Via het internet kwam ik op
https://www.horse-awareness.nl/marjolein

Heeft iemand goede of minder goede ervaringen met haar?

Zijn er andere lesgevers in deze omgeving die aan te raden zijn om dit aan te pakken? Ik sta open voor lesgevers vanuit verschillende achtergronden qua rijstijl, maar het moet iemand zijn met een dosis gezond verstand die goed kan analyseren wat het probleem is en die goed kan inschatten op welk niveau je staat en wat kleine positieve evoluties kunnen zijn richting je doel.

Groetjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie