Paardrijlessen (beginner) volwassene regio Zwolle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

otje_en_nuffy_lover

Paardrijlessen (beginner) volwassene regio Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-18 20:43

Goedendag,

Heel erg in het verleden heb ik ooit wel eens een paar lesjes gehad als meisje van 12. Maar al gauw mee gestopt, omdat ik toen der tijd erg verlegen was en er geen klik was met de instructrice. Geen uitleg en alleen maar snauwen.

Nu op een leeftijd van richting de 30 en nog steeds zou ik het nog graag willen leren. Alleen het probleem is: ik ben geen tienermeisje meer.

Wie o wie weet ergens in de buurt van Zwolle (zelf woonachtig in Wezep) een manege of iemand die paardrijles geeft aan volwassenen? En ook wel een dingetje, niet al te duur? :)

Alvast bedankt!

Groetjes Janneke

Love_Silver

Re: Paardrijlessen (beginner) volwassene regio Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:13

Ik rij zelf bij de ponyvrienden in hattem, niet te duur. Het is wel anders dan grote maneges, er word veel geholpen door jongeren en vrijwilligers. De sfeer is goed en er rijden in bepaalde lessen, vooral s 'ochtends ook volwassenen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:31

Rijvereniging Hasselt is niet duur, een dochter van een vriendin van mij gaat daar op les en zij betaald daar minder voor beginnersles dan in Zwolle bij de manege. Daarnaast heb je manege Zwolle bij afslag Noord en Ruitersportcentrum Zwolle in Zwolle-Zuid.

otje_en_nuffy_lover

Re: Paardrijlessen (beginner) volwassene regio Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 01:03

Dank jullie wel voor de reacties!

De manege in Hattem: ponyvrienden. Daar zijn ook echt alleen pony’s? Kan dat met mijn lengte van 173?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:58

Manege Elburg heb ik gelest, hele leuke manege en zeker ook paarden. In de avond zijn er vaak lessen voor volwassenen

Ze hebben een website en je kan ze altijd een mailtje sturen