Voor mijn paard heb ik een bepaalde oogzalf nodig die in Nederland niet verkrijgbaar is, wel in België. Zelf woon ik redelijk ver van België af, en omdat het om een zalf op recept gaat kan ik het niet uit België laten versturen.
Is er iemand die in of dicht bij België woont en die de oogzalf wil ophalen en per post naar mij versturen? Het is als het goed is bij elke apotheek voor mensen verkrijgbaar. De kosten voor zalf en verzending maak ik van te voren over en het recept mail ik.
Amsterdam loop ik wel vaak. Is in Hoofddorp passeren een optie?
Sylkai
Geplaatst: 02-04-18 13:20
Ik doe elke week boodschappen in Nederland, zou het dus wel kunnen verzenden in Nederland voor je.
*Edit ik las niet goed, vroeg of de oogzalf bij een veearts was maar gewoon apotheek )
rayoow
Geplaatst: 02-04-18 13:23
Ik kan het voor je ophalen en versturen als je wil. Kan het vanuit Nederland versturen als ik boodchappen doe
Rex_Rolfo
Geplaatst: 02-04-18 13:25
Eventueel kan TS zelf een verzendlabel maken en dat naar de Belgische Bokker mailen. Die hoeft het label dan maar uit te printen en op de doos te plakken. En dan doos afgeven op PostNL of bv DHLforyou servicepunt natuurlijk.
Je kunt zelfs vanuit NL een Bpost label maken (betalen met paypal)